Stamboom uitzoeken en dan uitwerken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 10:13

Anike schreef:
Ik vind het ook een erg leuke site.. maar ik kan mijn paardje er niet bij toevoegen.. Verward
ik kan de moeder niet intypen, en als ik de rest allemaal heb ingevuld dan kan ik niet op voeg toe klikken... Verward

eerst moet je je aanmelden, en dan kan je om de moeder in te voeren op zoeken klikken (staat achter "moeder" geloof ik) en daar moet je de naam invullen en dan kan je kijken of de moeder van jou paardje er al bij staat. zo niet, kan je alles invullen over de moeder.
succes

paardefokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 12:45

Citaat:
Ik vind het ook een erg leuke site.. maar ik kan mijn paardje er niet bij toevoegen..
ik kan de moeder niet intypen, en als ik de rest allemaal heb ingevuld dan kan ik niet op voeg toe klikken...

Je moet eerst inloggen. Als je vervolgens nog steeds niet kunt toevoegen, dan heb je waarschijnlijk een popupblocker aanstaan. De paarden worden tijdens het invoeren nl. gecontroleerd (op dubbele namen etc.), en dat gebeurt via een popup. Kan de controle niet plaatsvinden, kun je niet opslaan.

Popupkiller uitzetten en alles zou moeten werken

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 12:49

Sammie schreef:
Nou, dan moet je wel lid zijn en daar moet je voor betalen. Paardenfokken heeft op dat opzicht veel meer mogelijkheden.

mijn paard staat daar ook in en hoef niets te betalen of aan te melden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 13:47

Nee, dat bedoel ik ook niet!!!(nogmaals!) Je kunt idd je paard invoegen (en hopen dat alles heel blijft), en je kunt ook nazaten opzoeken. MAAR om teeltprecentage, verwantschap, moederlijn, siblings, virtueel dekken, gelijksoortige paarden, pedigree van 8 niveau's enz. wilt zien of bekijken moet je aanmelden/betalen. Wat dus weinig mensen(in nederland) doen en wat dus resulteert in valse invoer van namen, zo heb ik dus werkelijk waar een aantal nog niet geboren paarden uit 2006, 2014 terug kunnen vinden. DAT bedoel ik met lid zijn en betalen als je veel uit die site wilt halen. En dan moet je ook maar de vele fouten voor lief nemen