Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12"]
Met het nadruk op DE........
Ik hoop dat het de waarheid blijkt.
Dán nog even een vrijstelling bij het kabinet aanvragen om de marker genetisch aan te mogen passen en voila...............
[/quote]
Het gemanipuleerd turbo-paard. (ET etc. alleen voor selektief uitgangsmateriaal)
IDS: Ook CR-Delta denkt actief mee. (Kwam daar het in partjes denken ,linaire scoringsformulier niet vandaan)
https://www.cr-delta.nl/
[quote="sarabande schreef:Ceasario het feit dat jij dingen niet wilt of kan uitleggen als falen van de lezer uitleggen is de boel omdraaien.
Dus nogmaals zet iets neer dat je kan toelichten, of zet niets neer.
Merilyn schreef:En wat gaat er gebeuren met de jaarlingen die blijken OCD te hebben.
Citaat:Moeten de merries allemaal geprokt zijn om uit te kunnen sluiten dat het bij de merrie vandaan komt?
)Merilyn schreef:Moeten de merries allemaal geprokt zijn om uit te kunnen sluiten dat het bij de merrie vandaan komt?
Wat betreft HKO bleek het toch ook al 4 generaties terug te zitten L'Invation geloof ik dat de hengst heet???
CGJ12 schreef:En jij gelooft alles wat er op die etiketten staat?
Ooit was er een voedingsfabrikant die adverteerde met speciaal voer voor paarden die "links vast zaten"...........
, maar uit ons onderzoek kwam toch werkelijk naar voren dat Pavo Podo met zijn toegevoegde koper, calcium, fosfor en magnesium is het werkelijk een goed voer voor jonge paarden. Van andere producten zou je meer moeten geven om dezelfde waarden te halen, maar dan heb je weer het risico dat je hem te veel geeft wat ook OC weer in de hand werkt. monnes schreef:De grootste bezwaren geuit tijdens de avond in Assen waren: de moeillijkheden van de uitvoerbaarheid om 10 maanden oude veulens te röntgenen, met alles wat daarbij behoort
Citaat:de weinig procentuele vooruitgang wat betreft OC voor de komende generaties, waarbij men stelde dat er over 5 generaties van elk 9 jaar wordt bekeken. (=45 jaar dus !!)
) en zorg voor goede opfok, verwacht ik dat de verbetering bij mij thuis sneller gaat. Citaat:Veel meer eer werd behaald om te beginnen de milieufactoren eerst goed te onderzoeken en / of aan te pakken.
Citaat:DNA onderzoek was nog veel te complex zo stelde het KWPN waarbij wel 9 genen een verband hiermee konden hebben (waarschijnlijk binnen de komende 45 jaar duidelijkheid)