Tis gewoon een lekkerding gaat helemaal voor me door het vuur en kan echt op hem vertrouwen!
Alles aan hem is leuk, maar vooral dat ondeugende

Tis gewoon een schatje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mee eens liekieJ...
) hengst en Sandy(van me ma) een donker vos bonte merrie met blonde manen en twee vlekjes
ik wil later met ze gaan mennen/fokken
maar ik heb dus ook een 3 jarige hengst op het oog.....zo`n stoere vent
en liefe n hijs best breed dus kan k dr ook afentoe ff op hobbelen
hij heeft een van mn lievelings kleuren namelijk vos met blonde manen
:D:D als alles lukt met de stalling mag ik hem kopen ......
:D:D:D
ik ga mn twee shetland veulens verkopen......dit heb ik met mijn moeder besloten omdat het nu eigenlijk niet eerlijk is voor die beesiejs....we hadden ze eerst gekocht als gezeldschaps dieren voor mijn fjord toen hij nog bij een boer op de wei stond...nu sta ik inmiddels op een andere stal waar we ook sinds kort onze eigen reuze shet hebben namelijk een ijslander
maar ze staan allemaal in kudde verband buiten...en ik wou ermee gaan mennen/fokken in de toekomst maar dat duurt nog 3 jaar en ik heb nou andere mensen die ervoor zorgen en daar koop je geen pony voor...en ondertussen kosten ze wel geld met zn TWEEEN.....dus voor hun in de plaats koop ik die 3 jarige hengst want daar kan ik wel mee aan de slag....(mennen enzo)
maar ik kreeg dus te horen dat die ene hengst helemaal niet te koop is
maar die eigenaar woont niet ver uit mn buurt en heeft heel veel shets in alle maten en kleuren dus daar ga ik binnenkort ff kijken
hoop dat er wat tussen zit 
.
.