Offem? (New Forest)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 12:33

Oeh...ik heb het gezien een vos.Ik ga denk is het stamboek een mailtje sturen emt de nummers erin.Weet jij nog tips hoe ik Aphrodite in ieder geval haar nakomelingen kan vinden?ik weet wel dat ik toen ongeveer een jaar geleden het papier in handen kreeg van Origin dat ze was geboren op manege Moedig Voorwaarts in leiden,ik had ze toen gemaild en een mail terug gekregen dat ze haar moeder Tia Maria had gehad en had laten dekken door Merrie Moscan voor haar vriendin(De Gravin van Limburg) en ze het veulen(Origin) dus had gehouden...maar de site doet het helaas niet meer...ik kan dus niet opnieuw mailen...
Is er ergens op internet een soort ärchief" met oude ponyhengsten NF?
Of een soort van overzicht wat mevrouw van Offem allemaal gefokt heeft?

Nadia

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 07:51

Er is op internet geen site, waarop te vinden is met welke hengsten de Gravin gefokt heeft. Haar voorkeur ging uit naar vossen , en met Merrie Moscan heeft ze veel gedekt, wij hebben er 2 van gehad. Ik denk dat je het mss aan aftans hier op bokt kan vragen, welke hengsten ze heeft gebruikt, die kwam er vroeger ook erg vaak . Of aan Liberty, dat ze in haar boeken kan kijken wat voor vaders de merries allemaal hebben. Het stamboek zal waarschijnlijk niet alle offem pony's op gaan zoeken, want daar moet je dan wel een zeer goede reden voor hebben Haha!
En Liberty heeft een site met allemaal hengsten, weet alleen niet zo snel wat adres is Verward

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 12:55

Het gaat me vooral om de nakomeligen van mijn verzorgpony;)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:04

http://members.lycos.nl/nfhengsten

Maar het is moeilijk om wat op te vragen bij stamboek, zeker als je geen lid bent.

Maar wat zoek je nou precies? Dan kan ik nog wel wat navragen voor je.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 13:06

Ik zoek de merrie Offem Aphrodite,vooral of ze nakomelingen heeft...

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:09

zoals ik je al zei, die kan ik en mijn kennis niet vinden, we weten niet of ze er zijn, ze is namelijk niet altijd van de gravin geweest

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 13:14

Oke maar weet je ook niet of de Gravin er mee heeft gefokt?Heb je wat aan het sb nummer?Ze staan zowel in vb als sb.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:30

een pony gaat van vb naar stb, dan houden ze het stb nummer en geen vb nummer. kon niets vinden