Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pronto schreef:hoi mijn Balzflug X Afrikaner ZZ-L 9 jaar Never mind
en totaal niet rillig lekker schok proef
zeer fijn paard voor zowel dressuur als springen niet
echt zijn sterkste kant en ook voor de koets duinen strand
over de weg wat wil je nog meer en al 9 jaar zonder gebreken
toppie toch voor fotos www.pbase.com/roos/nick[/img]
) dan moet je er ook bij vermelden dat jij een hele handige, niet angstige en kordate ruiter bent, met voor Never Mind al ervaring op prix st georges niveau......Suzanne F. schreef:Als ze met je zijn zijn ze super te bewerken maar oe wee als je ze tegen je hebt....dan zijn ze bloedlink. Dochterlief heeft er ook een handje van, op zich superzoet dier maar als ze moe wordt of ineens besluit iets anders te willen doen....berg je maar.
goldie98 schreef:Wat leuk dat je een topic hebt geopend over Balzflug. Ik ben er helemaal gek van. Ik heb zelf ook een Balzflug merrie van zes jaar. Is een sensibele paard, maar erg eerlijk. En als je zulk paard weet te opvoeden zijn ze erg braaf. (ze zijn nogal slim) Deze merrie is dit jaar nog ster geworden waar ik erg trots op ben. Ik ben van plan om met deze merrie volgend jaar te starten. Dan ook in de B dressuur. Want het kwam er steeds niet om haar te starten door de omstandigheden. Deze merrie maakt graag vriendjes met vreemde paarden. Erg sociaal. Maar kan nogal als een bom ontploffen in de buitenbak of in het land (niet onder de zadel). Ik wil graag met deze merrie fokken. Er heeft iemand een tip gegeven om met Goodtimes te doen. Wat vinden jullie ervan? deze combinatie??
daphne24 schreef:Zat dit is zo te lezen wat er gezegd wordt over de nakomelingen van Balzflug en typisch eigenlijk dat toch bepaalde trekjes naar buiten komen die echt bij mijn merrie echt wel zo zijn. Maar het is een feit dat je er rustig mee om moet gaan niet tegendraads moet wezen maar het zijn super karakters ze gaan 100procent voor alles wat je ze vraagt. Heb altijd gelders basis gereden en moest niet eraan denken om een bloed paard te gaan rijden maar het is het beste wat me overkomen is. Heb een merrie van 8jr oud en ben zelf aan het rond kijken wat voor een hengst ik kiezen ze heeft al een veulen gehad van gribaldi super combi. Wil graag weten of iemand voor mij info of ervaringen heeft met andere hegsten vindt Negro ook heel mooi maar die is vrij compact en ben bang dat het te bekrompen wordt.