Wie heeft een paard van de kwpn hengst Hamlet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mister_myagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:38

Zijn jullie Hamlets ook van die slopers of is dat niet genetisch bepaald? Haha!

pieternel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:17

Wat bedoel je dan met slopers ? Wat wordt er zoal door jou Hamlet gesloopt dan ? Het kan in zijn geval ook verveling zijn.

mister_myagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:37

Zijn dekens, het halster van de paarden naast hem in de wei, de dekens van de paarden bij hem in de wei, noem maar op. Bloos!
Hij vindt het erg leuk om te spelen en te vervelen. Moet altijd erg om hem lachen, maar zijn baasje is niet zo blij met al die kapotte spullen.

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 11:30

Mischien eens een idee om de hengstenhouder te bezoeken of even de hengstenshow af te wachten, dan kun je hem in het echt zien.

Ik heb een poosje bij Wim Cazemier in Nuis gewerkt toen hij daar ter dekking stond en ken hem als een echt knuffel. Het is een geweldig mooie hengst en ook super lief. De nakomelingen die ik toen en ook nu nog van hem zie zijn vaak goed aan de maat, zijn goed gebouwd, nette gangen en vaak een goed karakter. Tuurlijk zullen er paarden zijn die een minder karakter hebben maar ja, ze hebben ook nog allemaal een moeder en opvoeding gehad.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:27

Is het mogelijk om een keer daar op stal te kijken dan? En bij welke hengstenshows en wanneer is Hamlet binnenkort aanwezig?

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:48

Ik weet niet of van Uytert dat wil maar je kan het altijd vragen. Anders kunnen zij jou vertellen op welke hengstenshow, waar en wanneer hij aanwezig is. Dit zal niet binnenkort zijn. De meeste hengstenshows zijn in het voorjaar. Sommige goedgekeurde hengsten komen ook op de hengstenkeuring in Den Bosch (zaterdag). Ook daarover kan de hengstenhouder je meer vertellen.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:30

Citaat:
Ik weet niet of van Uytert dat wil maar je kan het altijd vragen. Anders kunnen zij jou vertellen op welke hengstenshow, waar en wanneer hij aanwezig is. Dit zal niet binnenkort zijn. De meeste hengstenshows zijn in het voorjaar. Sommige goedgekeurde hengsten komen ook op de hengstenkeuring in Den Bosch (zaterdag). Ook daarover kan de hengstenhouder je meer vertellen.

Bedankt voor de info. Ik ga er eens achteraan.

kwintie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 21:12