Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

esmir"]
[quote="XoNo schreef:Heel zwaar aan de voorkant, een overdreven dikke hals en de bespiering op de kont is ver te zoeken. quote]
Kijk eens op www.yeguada-residelca.com
ik kan nou niet zeggen dat bijv. polaco spuug lelijk is...???(kijk ook even in de fotogalerij)
waarom hengst? ze zijn super braaf als hengst, en boverdien, een groot gedeelte van wat hij waard is "hangt eronder "

naturalgirl schreef:En nu eindelijk het echte antwoord. Waarom een hengst een hengst behouden? Waarom wil ik een Andalusische hengst? 1) ik wil een Andalusiër, gewoon door hun prachtige bouw en karakter, 2) maar waarom een hengst? Ik ben sowieso voor hengsten! Ze zijn trots, vurig en eerlijk. Vooral dat laatste! Ik ben al eens wat bezig geweest met een hengst (natural horsemanship) en er is niets mooier dan de puurheid, edelheid en eerlijkheid van een hengst (en dan heb ik het niet over zijn uiterlijk!) Als je een hengst natuurlijk opvoedt en hem zijn plaats laat weten, kun je jezelf geen prachtiger dier als vriend wensen als de hengst! Je weet al snel hoe hij over je denkt. Hij zal je verschillende dingen aantonen over jezelf. Want het is je eigen zwakte als je kwaad op hem wordt. Hij is gewoon zichzelf en volgt zijn natuur.
Er is niets zo uniek als een echte band met een hengst!
)