Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Agnes75 schreef:Mag ik eens even lekker kritisch zijn? Ziet er allemaal prachtig uit, alleen verbaas ik me er wel over hoe deze paardjes er uit zien alsof ze zwaar gefokt zijn op het " bergop" lopen wat men zo graag ziet. De foto wordt zelfs scheef genomen om het er maar spectaculair uit te laten zien. Uiteraard draait het in de fokkerij allemaal om geld en natuurlijk wil iedere serieuze dressuurruiter wel een afstammeling van Krack C (denk ik), na alle successen die er behaald zijn. Persoonlijk vind ik dat een paard zich eerst nog wel moet bewijzen. Nekje in de krul fokken en een paard wat van zichzelf al de schoft omhoog brengt, het lijkt erop alsof deze paarden gefokt worden voor mensen die vooral in no time Grand Prix willen rijden en dus moet het paard het liefst al piafferen als het goed en wel geboren is (even extreem gezegd). Waar gaat dat heen?
. En idd die foto's worden erg schuin genomen. Dat valt altijd op. Maar op andere foto's lopen ze normaal en niet super met de schoft omhoog. En ik vind ook dat een hengst zich in de sport moet bewijzen. Maar dat heeft krack toch gedaan???