Nakomelingen Krack C??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iloonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 14:08

Iloonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 14:08

kwintie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:03

Allereerst wil ik even zeggen dat je Krack toch echt met een K schrijft, die fout zie ik zo vaak......
Ik heb zelf een 2,5 jarige donkerbruine merrie van Krack C. Het is een hele slimme dame die alles graag wil zien en alles ook snel begrijpt. Ze wil erg graag aandacht, gewoon een echte knuffelmerrie.
Ze is nu ong. 1.65m en zal waarschijnlijk wel de 1.70m halen. Alle Krack's die ik heb gezien zijn goed te rijden en te bewerken en hebben een heel goed karakter.
Voor mij een superpaard! OK dan!

dappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 16:27

Ik heb een driejarige keur merrie van Krack C x Nabuur. Tis een vosje van 1.71 cm.
Ze is super braaf in de omgang en heeft een erg nuchter karakter.
Voor foto's kijk op www.daanenco.nl (uptown girl)

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:59

Agnes75 schreef:
Mag ik eens even lekker kritisch zijn? Ziet er allemaal prachtig uit, alleen verbaas ik me er wel over hoe deze paardjes er uit zien alsof ze zwaar gefokt zijn op het " bergop" lopen wat men zo graag ziet. De foto wordt zelfs scheef genomen om het er maar spectaculair uit te laten zien. Uiteraard draait het in de fokkerij allemaal om geld en natuurlijk wil iedere serieuze dressuurruiter wel een afstammeling van Krack C (denk ik), na alle successen die er behaald zijn. Persoonlijk vind ik dat een paard zich eerst nog wel moet bewijzen. Nekje in de krul fokken en een paard wat van zichzelf al de schoft omhoog brengt, het lijkt erop alsof deze paarden gefokt worden voor mensen die vooral in no time Grand Prix willen rijden en dus moet het paard het liefst al piafferen als het goed en wel geboren is (even extreem gezegd). Waar gaat dat heen?

Waarom zou je een Krack willen hebben als dressuurruiter???
Er is nog meer goed bloed hoor. Kan er zo wel wat opnoemen. Kijk eens naar al die duitse hengsten. Die zijn ook niet verkeert Vingers aflikken . En idd die foto's worden erg schuin genomen. Dat valt altijd op. Maar op andere foto's lopen ze normaal en niet super met de schoft omhoog. En ik vind ook dat een hengst zich in de sport moet bewijzen. Maar dat heeft krack toch gedaan???

sa80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:43

ik rij sinds 3 weken een 5 jarige Keur merrie van Krack. Ze is vorig jaar ingereden en verder is er nog niet veel mee gedaan.
Echt een super paardje! Ze geeft me een super goed gevoel. Heel leergierig, pakt alles snel op en ze heeft 3 mooie basisgangen.
Ook zij heeft net als ik eerder las veel moeite gehad met longeren, ze leek het maar niet te begrijpen terwijl ze nu onder het zadel alles goed oppakt.
Hoe fanatiek ze met rijden is hoe braaf en rustig en aanhankelijk ze op stal is! Beter kun je het m.i. niet hebben toch?

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 11:19

onze instructrice rijd op een half zuster (ook een keur merrie van krack c en tevens kampioen op de keuring 2002 in friesland) van Terlia, en lest met deze (overigens prachtige merrie) ook bij edward gal.

ik kan niet beoordelen hoe ze zijn qua karakter omdat ik dit paard natuurlijk zelf niet rijd, maar zoals onze instructrice er over spreekt en wij haar op dit paard zien rijden is het echt een geweldig paard en zeker werkwillig, makkelijk te bewerken en tja tis een jonge krack, soms iets omstuimig maar welk jong paard heeft dit eigenlijk niet?

(even 2typfoutjes verwijdert)