Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Truecolor schreef:Mijn merrie is een Gregor x Akteur x Pericles x Dolman (oftwel oude lijn x volbloed) en daar zet ik weer wat ouder bloed op. Ben overtuigd van het terugfokken naar de basis en daarop weer eventueel een volbloed.
tijgertjuh84 schreef:bazuin nakomelingen zijn ERG heet.
tijgertjuh84 schreef:bazuin nakomelingen zijn ERG heet. Bij ons op stal heeft een meisje er een gehad en ze heeft deze ook weer snel door verkocht. Ook heb ik in Drenthe waar een vriendin van mij werkte wel eens geholpen op die stal in het weekeinde...toendertijd stond bazuin daar op stal. Echt werkelijk waar je kon nog niet eens voor de stal staan of hij kwam al met de oren in zijn nek op de tralies af. En in de wei zetten was ook al een drama met zijn tweeen en nog erachteraan skieen...nee voor mij ZEKER nooit een bazuin afstammeling!
love_sodera schreef:kijk voor n bazuin nakomeling is op http://www.vandenbergholland.com staat de goedekeurde hengst Laurentz op, n zoon van Bazuin! dit paard loopt geloof k iets van Z2 ofzo als t niet hoger is![/url]