Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pipo schreef:Ferro geeft wel nakomelingen die veel aanleg hebben voor het zware werk. Moeten we van Krack nog maar zien.
pukpaleis schreef:Numero Uno x Voltaire:beste allround hengst van deze jaargang en jareb daarvoor...
Beweging: Tuschinski
Exterieur: Metall![]()
Karakter:krack C
Fokresultaten + eigen prestaties: Ferro
Fokresultaten + eigen prestaties: Jasper (vooral in moederlijn)
![]()
![]()
![]()
P.S. zijn opmerkingen als "mooi hoogbenig model veel uitstraling" "fraaie hals" "zeer fraai model" "zeer fraai gemodeleerde fransman" "zeer veel instelling en vermogen" alleen maar negatief??
porscherider schreef:
Dus Krack C heeft een goed karakter? Goh, dat had ik niet verwacht van een Flemmingh-nakomeling. De meeste Flemmingh's die ik ken zijn niet zulke lieverdtjes. Hoe zit het met de nakomelinge van Krack, hebben die ook zo'n goed karakter?
:?:? Zowel Flemminghs als Kracknakomelingen staat juist bekend om hun fantastisch fijne karakter! youngster schreef:Ik wou het net zeggen.. Je mag mijn Flemmingh nakomeling wel eens komen bekijken.. Die doet geen pas verkeerd met zijn anderhalf jaar..Dus waar die onzin vandaan komt.
Sjuimpje schreef:Ik heb pas in een wei vol met Flemmingh en Krack merries gestaan, enters en twenters, waaronder de volle zus van Krack die nu 2 jaar is.
De eigenaar zette zo zijn kleindochter van amper 2 jaar op die merrie en de merrie gaf geen kick.
Zelden zo'n brave groep jonge paarden gezien.
porscherider schreef:Oh, ik wist niet dat Flemmingh en Krack C bekend stonden om hun fijne karakters. Maar ik blijf erbij, ik ken een paar Flemmingh's die niet echt lief zijn. Maar goed, daar zeg ik nu ook bij, het is maar net hoe je ermee om gaat. Van het liefste paard kun je een kreng maken natuurlijk. Wat ik trouwens wel van de nakomelingen van Flemmingh en Krack C vind is dat ze heel vaak mooi zijn qua uitstraling.