Mijn lijstje:
-Stakkato x Literat (sprong met name afgelopen woensdag heel overtuigend, lijkt goed karakter te hebben en constant in de verrichtingen. Qua type niet meeste mooie, mist wat ras vooral in het hoofd)
-Kennedy x Ubis (kampioenshengst, mooi model, goed galopperen. Ik vind niet dat hij enorm veel progressie heeft gemaakt en het is in mijn ogen van nature geen bewegings(draf)wonder, kan wel fijn galopperen, en lijkt de gastruiters een goed gevoel te geven en fijn karakter)
-Libero x Nimmerdor (kampioenshengst, sprong afgelopen woensdag heel goed. Tijdens tussenbeoordeling zag hij er slecht uit en heeft toen wegens veterinaire redenen niet gesprongen. Maakt nu weer duidelijk progressie)
-Jacomar x Calvados (komt uit een fantastische moeder, veel prestatie in de afstamming, goed galopperen, heel fijn karakter, pakt goed aan met springen, kon qua type wel wat mooier)
-Jazz x Ramiro (werd laatst behoorlijk aan de tand gevoeld door een gastruiter en hij bleef er behoorlijk koel onder. Lijkt een fijn, meedenkend paard. Mist in het model duidelijk de lange lijnen, beweegt wel goed)
-Camerino x Colino (lijkt veel op Colino, ik vind het een aansprekend model, fijn koppie erop, heel constant in de verrichtingen, springt vrijwel áltijd goed.)
-Obelisk x Flamingo (jeugdige hengst, fijne galop, actief achterbeengebruik, constant in de verrichtingen).
-Heartbreaker x Pilot (lijkt zo niet de makkelijkste met rijden, springt wel goed).
Het blijft gokken, we zien het vrijdag wel! Ze willen vast ook nog wel een Chellano (dan ga ik voor de donkerbruine, mv. Laeken) en/of een Quick Star. En wellicht nog een dressuurhengst. De Olivi lijkt me een fijn sportpaard, de Polansky kan mij niet echt bekoren hoewel hij wel aansprekend in het type is, de Ronaldo maakt op zich nog wel kans. Nou goed...moeilijk te voorspellen dus!
, of we als grootste stamboek niets beters hebben