Hallo ik heb ook een nakomeling van houston en ze is wel heet onder het rijden ik heb in het begin toen ik haar heb gekregen heb ik nog al een paar probleempjes gehad met haar hoofd ze sloeg een beetje erg om hoog met haar mah toen heb ik haar naar de tandarts laten gaan en heb ik gevoelt wat zij voelde met haar kiezen nou jah toen wou ik het wel geloven waarom ze zo sloeg met haar hoofd hele erge puntige kiezen en toen is het beetje beter gegaan na dat de tandarts is geweest nog niet helemaal mah ze loopt nou mooi dusz mah ze zijn wel heel erg heet onder het rijden ze zijn ook helemaal niet snel moe te krijgen ze is 8 jaar en heeft een heel erg lief karakter als je op haar rijd kan je je niet voorstellen dat het haar is onder het rijden is zij heel erg anders dan o[p stal mah voor de rest is het heel lief paard.. Kusz yvonne
Zazou_Murier
Geplaatst: 15-12-04 18:27
Aparte karakters.......... niet mijn smaak vaak beetje lastig (maar ze zeggen dat alle goede vaak lastig zijn of zijn geweest) maar ik zou er niet voor kiezen net zoals ik niet van Jazz houd.
vonskie
Geplaatst: 16-12-04 15:39
Jah Nou jah iedereen heeft zijn eigen smaak Mah waarom zou jij er niet voor kiezen dan ??? Ze is egt heel er lief hoorz:P Kusz Yvonne
Mieke
Geplaatst: 16-12-04 16:04
Ik ken er maar eentje. Dat is een zeer talentvol dressuurpaard, maar ook een baasje en nogal lomp in de omgang. Nergens van onder de indruk. Hele piepkleine oortjes! Is een bruine.
O, bij nader inzien ken ik er nog eentje. Die is niet lomp in de omgang, heeft wel enorme platvoeten. Is een vos en langer gelijnd dan de bruine.
Beiden bewegen erg ruim.
vonskie
Geplaatst: 16-12-04 16:31
Nou die van mij is niet bepaald lomp egt niet Mah Jaah Die van mij is is een vos Mah Heb je haar al gezien op een foto kijk mah op www.cu2.nl/vonskie-gektuh staat ze wel een aantal keren op kijk mah of dat ook een lomp beest is ??? Heb jij aelf ook een eigen paard??
Sabientjeuh
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-04 17:53
Jah ik heb een eigen paard (dat is een King Nero x Wagner), Maar mijn zus heeft een Houston en wilde graag meer over zijn karakter weten:D
Sabientjeuh
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-04 17:57
Je heb wel een heel leuk paard
vonskie
Geplaatst: 17-12-04 16:00
Heb je er ook een foto van of niet?? Jaaah Mooi paardjuh nou dat vind ik ook hij is helemaal niet lomp of wel?? Kusz Yvonne