KWPN is weer is bezig........

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:35

Desiree schreef:
Heb je soms een veearts laten chippen dan? JE moet echt iemand van het stamboek laten komen om te chippen, anders loopt de administratie in de soep.

Dan ben ik benieuwd hoe het bij ons zou gaan aangezien we vier paarden op stal door de dierenarts hebben laten chippen en de papieren naar kwpn gestuurd hebben........dat ook weer zeker 4 weken in beslag zou nemen.......want ze hebben het zo druk daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:56

fabienne schreef:
Er zit toch een chip in, die kunnen ze toch uitlezen!!! Het nummer moet bekend zijn bij het KWPN als ze die er zelf ingezet hebben!

Hier spreekt de praktische denker Haha!.
Het KWPN kàn natuurlijk even met de chipreader langskomen en het dier dan alsnog in de boekjes noteren.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:45

Jan_VT schreef:
Ik denk dat er in elke grote organisatie wel eens iets mis loopt. Het zou natuurlijk niet mogen, maar ja, het is begrijpbaar, en hoort erbij...

Ikzelf heb altijd positieve ervaringen gehad met de contacten met het KWPN. Ons veulen dit jaar hebben ze hier gewoon komen chippen. We waren niet eens thuis. De chipper was met twee. En we kregen gewoon proper een rekeningafschrift aan.

Wel hebben ze eens niet gereageerd op een vraag (puur voor de lol) van dekadvies... Maar kom, ze hebben waarschijnlijk veel aan de hand...Haha!

ook al loopt er iets mis, dat zou geen excuus kunnen zijn, ik ken er meerdere die hetzelfde probleem hebben. altijd weer het zelfde er is altijd wel iets bij het kwpn