Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
chantal1 schreef:Werkelijk waar flauwekul, het paard in het topic bij mijn onderschift had een maanoog en was zeer betrouwbaar. Altijd eerlijk.
Er is een merrie, een vos met hoge witte benen en maanogen die internationaal heeft gesprongen en nu ingezet wordt voor de fok. De naam begon met Weij.... Kan er even niet op komen.
Alane schreef:Het was een DA die dat vertelde...
En ik zeg niet eens dat hij ongelijk heeft. Als hij paarden voor zich heeft gehad met een bepaalde blindheid waardoor de ogen blind zijn (denk aan staar), dan kan het wél een probleem zijn. En DA's zien dat soort zieke gevallen nou eenmaal eerder. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om geld weg te gooien aan een DA omdat een veulen blauwe ogen heeft
) . Ik vond het niet erg, ik heb een toppertje voor een prikkie in huis gehaald. 
(meestal vanaf een generatie of 5)
joostvangestel schreef:Zo zie je maar weer, ook DA's zijn maar mensenEn ik zeg niet eens dat hij ongelijk heeft. Als hij paarden voor zich heeft gehad met een bepaalde blindheid waardoor de ogen blind zijn (denk aan staar), dan kan het wél een probleem zijn. En DA's zien dat soort zieke gevallen nou eenmaal eerder. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om geld weg te gooien aan een DA omdat een veulen blauwe ogen heeft
joostvangestel schreef:Als wetenschapper zou ik meteen de vraag stellen of dat hij causaliteit of correlatie heeft aangetoond.
Hij stelt namelijk dat er een causaliteitsverband is, terwijl alleen hij hooguit een beperkte observatie van correlatie heeft gedaan.
(dan begrijp ik het misschien ook)