veelzijdige koudbloedjes.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 20:37

Ik heb een niets Knipoog Het is onbekend wat er precies inzit, maar hoogstwaarschijnlijk KWPN en Fries. Ik dressuur met haar, rijd zo nu en dan buiten en wil ook eens een sprongetje gaan wagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 11:30

Moniekje, zo ziet ze er in de winter uit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zo ziet ze er in de herfst uit; alweer een iets dikkere vacht
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YQAeA94egR*QIgoVs53m41hrqOzQvSGY!!8FridTmSZw4P8*dhSwbw8s1WRUG0lEjmjOw0UYHsYPOHMUEYHynud84IAqBTNX0u!aEIHWEjXkgx8gl9bB6j!SdSDHP51LD2kfH3lCy0Deo7tLWl3Z9Q/aaadezeisleuk%20(mijn%20verzorgpaard).JPG?dc=4675456777765814372[/img]

En tot slot nog in zomervacht, hier zie je dus duidelijk dat ze een roan is. Lachen

Afbeelding

Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

In ze zomer is haar vacht bijna helemaal wit, en in de winter wordt hij heel donkerbruin. Lachen

anka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 12:21

ik heb een haflinger ... en ben m1 dressuur en spring der mee en lekker buitenritjes, aangespannen is z! duss je kunt er van allesd mee endie van mij kan touwtje springen....

groetjes Lachen

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 21:54

wyko schreef:
Heb jij met je paard van een half jaar al een springwedstrijd gereden
Verward

Ik zal je uit je spanning verlossen...
Tralala heeft inderdaad gelijk. Haha!

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 18:50

Is er ook iemand die met een shire rijd. Ik heb namelijk vandaag een shire voor mijn vriend gekocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 14:14

apaloosafan schreef:
Is er ook iemand die met een shire rijd. Ik heb namelijk vandaag een shire voor mijn vriend gekocht.

*Craignethan
*Sherwood

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 14:23

* Oohhh Moon Lovers
Wat is ze toch prachtig!! Kwijl

En wat vinden jullie van Tessa? Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 14:30

Odin is ook een koudbloed! Knipoog
Merrie van 10 jaar, en drachtig van Sverre.
Loopt L2 dressuur, B springen, mennen (enkel- en 2span), vrijheidsdressuur, freestyle. Dat was het wel zo'n beetje.
Best wel veelzijdig toch? Lachen

Afbeelding

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 17:40

Ik heb ook een veelzijdig koudbloedje. Haha! Ik heb een IJslanderruin van 16 jaar, ik heb hem nu een jaar. Lachen Ik rij bij een ponyclub dressuur en springen (wedstrijdjes B dressuur en groen springen, helaas is hij nét een D pony. Verdrietig), ik rij endurance, veel bosritten, wat VD (niet dat hij behalve rits openmaken en blok al iets kent... Nagelbijten / Gniffelen), tölt, zonder zadel rijden op allerlei manieren, soms met hoofdstel, soms met halster... Tja. Behalve mennen doet ie eigenlijk alles wat ik me kan indenken. *LOL* Alleen kan hij niet alles nog even goed, en de tölt ligt aan mijn rijvaardigheden... Maar voor een recreatiepaard is hij belachelijk veelzijdig. Lachen En ik heb hem pas een jaar, dus wie weet wat we allemaal nog gaan doen en kunnen! Lovers