nakomelingen Mille-Ramiro gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kitbits

Re: nakomelingen Mille-Ramiro gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:08

Daisje schreef:
Yep ben ik ook wel nieuwsgierig naar, en nog meer foto's zou ook wel leuk zijn. Want deze hierboven is de eerste die ik zie. Herken wel het leuke fijne koppie van mijn merrie erin.

Zijn er hier mensen die meer van hem weten, bijv. wat hij gepresteerd heeft in de sport of er al goedgekuerd nakomelingen zijn ofzo?

De foto is uit oktober 2003, komt uit het BWP-blad en stond ook op de voorkant van het blad. Hier werd Patrick Spits samen met Mille-Ramiro LRV-kampioen springen klasse-zwaar een titel die hij moest delen met Danny Roos.

Als je nog meer aktie-foto's zoekt kun je kijken op www.melissen.net hier zijn er een aantal te bestellen.

Ik ben ook benieuwd of er nog meer mensen foto's hebben van M-R.
Misschien onze zuiderburen van een hengstenfolder, een standfoto zou ik ook heel graag zien.

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 13:52

Daisje schreef:
Yep ben ik ook wel nieuwsgierig naar, en nog meer foto's zou ook wel leuk zijn. Want deze hierboven is de eerste die ik zie. Herken wel het leuke fijne koppie van mijn merrie erin.

Zijn er hier mensen die meer van hem weten, bijv. wat hij gepresteerd heeft in de sport of er al goedgekuerd nakomelingen zijn ofzo?

Hij was dus nationaal kampioen klasse Z springen, zoals iemand anders al aangeeft, maar als ik me goed herinner heeft hij ook niet onverdienstelijk gepresteerd in de dressuur.

fomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 20:30

Hallo mensen,

Weet nog niet helemaal hoe het werkt, heb me net aangemeld.

Wil jullie even laten weten dat Mille Ramiro niet is geexporteerd naar America. Hij staat bij Dave Maarse op stal en wordt op dit moment ook door hem uitgebracht.

De eigenaar is de fam. Buys uit Boxmeer, tevens de fokker van Mille Ramiro. Mocht je meer willen weten over deze stam, wij hebben op dit moment de 5 elitemerries uit deze prestatiestam,
waaronder ook de moeder van Mille Ramiro.

Groetjes Linda

kitbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 12:17

fomia schreef:
Hallo mensen,
Wil jullie even laten weten dat Mille Ramiro niet is geexporteerd naar America. Hij staat bij Dave Maarse op stal en wordt op dit moment ook door hem uitgebracht.

Jippie . Da's goed nieuws, ik ben blij dat ie niet naar Amerika verkocht is. Hij staat ook nog steeds op de BWP-site.

En Fomia je krijgt een PM.

Daisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 10:08

Dat is idd goed nieuws. Zou je dan misschien wat foto's en dergelijke kunnen plaatsen hier of anders via email van de moeder en de andere merries, ik ben heel nieuwsgierig, wil denk ik nog wel eens veulen van mijn merrie. Dus meer info over bloedlijnen is welkom.