Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nou weet ik dus niet of dat per ras verschillend is maar hij zei het echt.. Ze kunnen opeens een helemaal gek worden.. heeft iemand hier eerder iets over gehoord.. pearl_tje schreef:Niet bij alle paarden vind ik het mooi..
Maar nou had ik vandaag bij ons op de club een gesprek met de dierenarts, en die kwam dus met het verhaal dat paarden met een blauw oog meestal niet te vertrouwen zijnNou weet ik dus niet of dat per ras verschillend is maar hij zei het echt.. Ze kunnen opeens een helemaal gek worden.. heeft iemand hier eerder iets over gehoord..
pearl_tje schreef:Niet bij alle paarden vind ik het mooi..
Maar nou had ik vandaag bij ons op de club een gesprek met de dierenarts, en die kwam dus met het verhaal dat paarden met een blauw oog meestal niet te vertrouwen zijnNou weet ik dus niet of dat per ras verschillend is maar hij zei het echt.. Ze kunnen opeens een helemaal gek worden.. heeft iemand hier eerder iets over gehoord..
Ik vind dat de uitstraling meer zegt dan de kleur van zijn ogen

pearl_tje schreef:Niet bij alle paarden vind ik het mooi..
Ik ken er dan maar een met een maan/blauw oog... Maar die is hartstikke lief, en al helemaal niet onbetrouwbaar.
Het is een manegepaard, een tinker, dus bij zo'n beest kan je echt niet hebben dat ie ineens gek wordt (die manege heeft zowiezo voornamelijk superlieve beestjes).
maar dit is ook splash en ze heeft geen zwarte lijnen om haar ogen en ook geen 2 halve blauwe ogen...