POLL : vind jij paarden met blauwe ogen mooi!?!?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wat vinden jullie van paarden met blauwe ogen?

erg mooi!
51 (47%)
best mooi maar niet super.
28 (26%)
best lelijk.
28 (26%)

Totaal aantal stemmen: 107

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:22

Ik vind het persoonlijk niet mooi maar wel appart...!

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:50

_Liesje_ schreef:
Ik vind het persoonlijk niet mooi maar wel appart...!

Ben ik het mee eens

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 10:01

Ik vind het echt heel mooi, Frank heeft een half blauw oog en ik had wel een heel blauw ook gewild hoor. Ik ben toen ik een paard zocht bij een zwart paard wezen kijken met 2 blauwe ogen, geweldig vond ik dat maar helaas was hij eerder verkocht dan dat ik kon bieden.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 10:31

Heb gestemd op erg mooi, maar vind wel dat het ook afhangt van de kleur van het paard. Zo vind ik een vrij donker paard met blauwe ogen mooier dan een witte. Gewoon omdat het bij donkere paarden iets mysterieus heeft.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 11:54

Op cremello's en andere dubbelverdunnings vindt ik ze heel mooi en passend.
Op sommige paints vindt ik ze gewoon geweldig ... hoort helemaal bij de imago van het beest!
Op tinkers en andere ponies krijg ik een naar gevoel en vind het dus niet mooi, zelfs afstotend.

Het ligt dus helemaal aan de aftekeningen van het paard, en welke kleur dat het heeft.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:29

Echt heel mooi! Een vriendin heeft een donkere pony met 2 blauwe ogen, vind ik echt zo mooi

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:55

wij hebben een tinker met 2 blauwe ogen maar ik zelf heb ook nog een nrps vos nou dara zalt echt nie bij staan denk bij sommige vibnd ik het wel mooi ij andere niet.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 20:01

Ik ben helemaal verlieft op de kleur, witkopbont (splash) Kwijl
Ik weet niet of die kleur alleen zo bij ijslanders heet....
Cremello/perlino vind ik ook erg leuk en verder is palomino/isabel 1 van mijn favo kleuren

Groetjes,
Nynke Lachen

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 20:04

Och,ik vind dat het niet echt uitmaakt,moest 1 van men paarden nu een maanoog hebben zou ik dat helemaal niet erg vinden

Chonelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 17:24

Ik vind het niet zo mooi, vind het er een beetje griezelig uitzien.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 20:17

Niet bij alle paarden vind ik het mooi..

Maar nou had ik vandaag bij ons op de club een gesprek met de dierenarts, en die kwam dus met het verhaal dat paarden met een blauw oog meestal niet te vertrouwen zijn Bloos Nou weet ik dus niet of dat per ras verschillend is maar hij zei het echt.. Ze kunnen opeens een helemaal gek worden.. heeft iemand hier eerder iets over gehoord..

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:41

super apart OK dan!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:42

pearl_tje schreef:

Maar nou had ik vandaag bij ons op de club een gesprek met de dierenarts, en die kwam dus met het verhaal dat paarden met een blauw oog meestal niet te vertrouwen zijn Bloos Nou weet ik dus niet of dat per ras verschillend is maar hij zei het echt.. Ze kunnen opeens een helemaal gek worden.. heeft iemand hier eerder iets over gehoord..

volgends mij is dat onzin.....meer bijgeloof

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:52

pearl_tje: dat is echt onzin Haha!

Ik vind een compleet blauw oog wel mooi, halve blauwe ogen niet zo zeer. Snowdon heeft twee felblauwe ogen Lachen

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 23:01

Ik vind het super, Baron heeft 2 fell blauwe ogen en in irl lijkt het niet echt op paarden ogen, maar het is super apart.
Afbeelding

Afbeelding

kijk zelf maar, krijg je een beetje een beeld Haha!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 23:02

pearl_tje schreef:

haha ik vind dat onzin, baron heeft bij mij nog nooit iets verkeerds gedaan Knipoog Ik vind dat de uitstraling meer zegt dan de kleur van zijn ogen

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 18:28

Heej Navidad,

Wat heeft jou paard een leuk kleurtje zeg!
Je moet er wel van houden maar ik vind super Haha!
.................................................................................
Dat paarden met een blauw oog meestal niet te vertrouwen zijn daar heb ik echt nog NOOIT van gehoord!
.................................................................................
Hier een foto van een IJsje met een blauw oog:
Afbeelding

Groetjes,
Nynke

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 18:31

Splash heeft 2 halve blauwe ogen en om zijn ogen heeft hij zwarte lijnen , daardoor komen zijn ogen nog beter uit , vind het echt heel erg mooi Lovers

Afbeelding

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:55

pearl_tje schreef:

Volgens mij is het ook onzin. Tong uitsteken Ik ken er dan maar een met een maan/blauw oog... Maar die is hartstikke lief, en al helemaal niet onbetrouwbaar. Knipoog Het is een manegepaard, een tinker, dus bij zo'n beest kan je echt niet hebben dat ie ineens gek wordt (die manege heeft zowiezo voornamelijk superlieve beestjes).

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:38

Ik vind het vooral bij donkerdere paarden mooi of bij zon pony als glossi...wauw

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 11:55

Vind het prachtig.

Cheeko heeft een blauw oog (maanoog) , en een bruin oog. Lovers

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:21

Splash schreef: Splash heeft 2 halve blauwe ogen en om zijn ogen heeft hij zwarte lijnen , daardoor komen zijn ogen nog beter uit , vind het echt heel erg mooi.

Ik ook Tong uitsteken maar dit is ook splash en ze heeft geen zwarte lijnen om haar ogen en ook geen 2 halve blauwe ogen...
Dit is weer een ijsje:
Afbeelding
Groetjes,
Nynke

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:33

ik vind het heel mooi staan bij een wit paard!! OK dan!