Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pandabeertje schreef:Bij het nrps en welsh stamboek heb je ook wel leuke palomino's of zweetvosjes.
bijvoorbeeld Le Matsjo. Welsh K en nrps erkend. palomino
1.47m MI dressuur
Citaat:Bij de Welsh heb je ook nog Veenstra Promis, palominokleurig en loopt Z dressuur geloof ik.

Ikky schreef:ze zijn allebij M2 dressuur een clubgenootje rijd ze. met veenstra's promisses is ze M1 kampioen geworden in de m2 gaat het nog niet zo goed.
[image]
veensta's promis
[image]
le matcho
www.wimcazemier.com
obelix schreef:Ik hebdr ook 1 van Bazuin,ook Bruin..![]()
Ik zelf zou Bazuin ook neit op een pony zetten nee..
Denk niet dat dat een goeie combi is..

pandabeertje"]
Hij is alleen zelf bruin dus palomino wordt mischien beetje moeilijk. Maar je weet het nooit. Ik had uit deze hengst een Vos terwijl zijn moeder pas verweg in de papieren vos heeft zitten.
[/quote]
Bachelor draagt de vos gene die hij doorgegeven heeft aan jouwe Vos. De andere vos gene van de Vos komt van diens moeder. Aangezien dat zwart dominant is over vos kan je generaties de vos gene overdragen en als je dan 'kruist' met een andere vos dragend paard krijg je een Vos.
[quote="pandabeertje schreef:Maar je weet het nooit.
Bonny4life schreef:nou ik vind heus niet alles mooi maar ben niet super kieskeurig nee.. zoek gewoon een hengst met een beetje rustiger karakter dan die van mij en ik zoek geen engels volbloed had alleen een mooie gezien vandaar...