Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dickie schreef:Ik zal Anna's bijdrages wel gaan missen, maar gezien deze uitspraken geef ik het moderatorteam groot gelijk. Dergelijke teksten kunnen gewoon echt niet .
Magique schreef:Tuurlijk worden er wel eens dingen in het heetst van de strijd geplaatst maar je moet dit ook kunnen relativeren zeker op F&A .....
Ik weet niet welke doelgroep bokt na streeft maar krijg sterk de indruk dat 18 jaar zo ongeveer wel de max. is bij de bokt familie.
Zeker als dat stenigen in dezelfde zin geplaatst is als bedoeienen en Sjeik![]()
Ach kreeg toch sterk het vermoeden dat Anna niet zo in jullie boktfamilie paste ....

Desiree83 schreef:Kan Anna nu niet gewoon weer onder een andere naam inloggen?
Excuseme schreef:In hoeverre Joost heeft een bepaalde gebruiker ook nog een rol gehad in dit besluit, die erom bekend staat mensen op te naaien, vervolgens een sneer terug krijgen om dan de vermoorde onschuld te spelen en te klagen bij de moddies? En die met dit gedrag al een keer eerder iemand geband heeft gekregen?
Daarnaast heb je ook niet goed opgelet. Citaat:Als deze oude sjeik de onzin zou horen die jij hier over hengstveulens uitkraamt, zou hij je vermoedelijk ter plekke laten stenigen. Niet dat ik daar voor ben, maar een paar stenen zouden je wellicht helpen om eens na te denken wat een normaal karakter voor een hengstveulen hoort te zijn.
Dat stenigen is overigens heel normaal in die culturen. Ik snap nu pas waartoe het dient.
Bucephalus schreef:Ik ben waarschijnlijk van de oude stempel en vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten. Respect vind ik een wezenlijk goed in elke discussie, ongeacht de persoon.
Sundancer schreef:Anna42, jammer dat je geband bent.....Bokt heeft mensen nodig die er ook echt verstand van hebben. En daarvan hebben ze 1 geband....![]()
ceasario schreef:Respect is iets in mijn opine dat de andere partij kenbaar wordt gemaakt waar die staat.
Maar bij de oude en ook bij de nieuwe stempel zijn het vaak loze woorden.
van vlees nog vis,van roddel en achterklap en wanneer men geconfronteerd wordt in aanzien des persoon dan is men "beleefd"