Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
petraaken schreef:Je kan ook voor een voshengst gaan. Voor zover ik weet vererft de zwarte kleur evenveel door als de voskleur. Weltmeyer en Donnerhall vererven ook veel zwart dus misschien gaan voor het Weltmeyer en Donnerhall bloed en die combineren ook mooi met Rubinsteinbloed.
youngster schreef:Polansky fokt ook vossen, en een lelijk hoofd. Verder ben ik niet erg kapot van de nafok van deze hengst. Fokt wel maat!
Special D is niet niet zoveel bekent over de nafok, aangezien het nog een jonge hengst is.
en met Zandigo erachter ook meer kans op beter achterbeen.Samm schreef:
Samm schreef:Volgend jaar wil ik zeer waarschijnlijk een veulen uit mijn 3 jarige ( dan 4 jarige) zwarte KWPN merrie fokken..ik ga voor een zwart veulen dus een zwarte (dressuur) hengst is dan ook gewenst, Unique is een dochter van Iglesias (Rubinstein) vader van de moeder is Sultan. Ben benieuwd welke hengst jullie mij aanraden.. Hier wat foto´s van unique
]
Jan_VT schreef:Naar mijn mening moet je Special niet gebruiken op te verouderde types. Ik denk dat de hengst best wat bloed kan gebruiken. Op onze merrie heeft ie het achterhand zeer zeker verbeterd. Maar ook de verbindingen zijn er op vooruit gegaan