Wie weet welk ras deze pony is??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:46

Max schreef:
Highlanders komen niet uit Polen hoor die komen uit Schotland.

Higlanders uit schotland zijn toch koeien??!!!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:47

Er zit van oorsprong zeker wel fjordenbloed in, maar ik zou niet weten wat dit voor een ras is?
Kun je het niet aan de eigenaar vragen misschien? Die kan je vast wel meer over ze vertellen.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 13:51

yarka schreef:
Er zit van oorsprong zeker wel fjordenbloed in, maar ik zou niet weten wat dit voor een ras is?
Kun je het niet aan de eigenaar vragen misschien? Die kan je vast wel meer over ze vertellen.

Ja wil ik ook gaan doen maar ben er pas van gister achter wie de eigenaar is k weet alleen dat hij om kwart op 6 altijd naar de paardjes gaat voor de rest weet ik niks van de eigenaar ...

kitbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:59

Ben ook met Yarka eens dat je het aan de eigenaar moet vragen.
Ik ben ook heel benieuw wat zijn antwoord zal zijn. Hier in de buurt lopen mini-fjordjes, kruisingen tussen fjordenpaarden en shetlanders. Deze kruisingen worden doelbewust gefokt.
Je staat wel raar te kijken als je een volwassen fjord met geknipte manen en al op mini-formaat ziet.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:50

het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag was fjord X fries en daar hou ik het denk ik ook bij! mooi koppie trouwens

ragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:52

Afbeelding

Afbeelding

haar manen zijn niet zo goed te zien maar die zie er uit zoals die foto's vanboven

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 19:06

Dat paardje op mijn foto (waar het topic dus over gaat) heeft een compactere bouw maar verder lijkt hij wel... maar wat is dat voor paardje op je foto??