Kent iemand KWPN nakomelingen van...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:59

De vader van mijn merrie is een Ramiro. foto's van hem (lorenzo) staan wel in mijn profiel hij is M springen en Z dressuur

Ken 2 burggraafs alle bij hele grote vosruinen. Echte kastelen zijn het. Maar ze kunnen echt boven gemiddeld springen. en ze hebben bij A. J. Kwak voeten

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:49

Mijn schoonvaker heeft ook een voskasteel van Burggraaf... Verder een goede sul. Of ze kan springen weet ik niet want ze is pas 4 en niet ingereden omdat ze voor de fokkerij ingezet word. De moeder kan wel bovengemiddeld springen , en die is van Voltaire. Heb ik een seizoen gereden en vond springen geweldig maar dressuur had ze een broertje dood aan... Wel een braaf karakter, maar ik vond het wel een afstandelijk paard. Heb er ook geen band mee op kunnen bouwen, zoals ik met de andere paarden op stal wel heb. Ik krijg nu volgende week haar dochter (dus kleindochter van Voltaire) hier, die is wat bang, is weinig in de hand geweest, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Foto's staan trouwens in mijn profiel.