Citaat:
Ik erger me er gewoon aan dat mensen antwoorden van JAHAAA! en dan komt er één of andere kruising. Dan heb je geen arabier! Ik wil jullie uit de droomwereld halen (jullie zijn geen arab-bezitters) en vragen om de echte arabieren bezitters te respecteren en in hun waarde te laten.
Respecteren en in hun waarde laten? Omdat ze toevallig wat meer hebben betaald voor hun paard? (wat trouwens niet altijd opgaat, NRPSjes zijn vaak duurder dan AVS paarden) Kijk, het is inderdaad niet correct om te zeggen dat je een arabier hebt terwijl het geen volbloed is, en als je je daaraan wil ergeren heb ik daar totaal geen problemen mee, maar je komt wel heel arrogant over!
Maar goed.. Tegen mensen die weinig verstand van paarden hebben roep ik ook altijd dat ik een arabiertje heb. Dat kennen ze tenminste, weten ze een beetje waar ik het over heb. En ik denk dat ik dat met 75% ook wel kan zeggen.
Tegen mensen met iets meer kennis zeg ik altijd netjes dat het een NRPSje is, lekker boeien, tis mijn schat, 100% of niet