Winckenburgh

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:06

Afbeelding

Dit is Montrachet (v. Winckenburgh). Vingers aflikken

Roosje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:07

Sorry, het is Le Montrachet. Enne... hij wordt gereden door Marie Jose Hulseman. Maar volgens mij heeft ze hem pas verkocht..... Scheve mond

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 17:43

Ow haha.. Dus je had mijn paardje te koop zien staan :p.. Ik vind het wel heel lollig om te horen want, ik heb haar via ene andere manier gevonden. En helemaal niet op internet gezien Bloos

roderigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:16

hoi liesje
ik heb ook een winckenburgh merrie gehad.Het was een fijn paard niet makkelijk om te rijden kon goed springen maar is helaas afgekeurd op hoefkathrol door omstandigheden is ze verkocht en wordt ze recreatief gebruikt vorig jaar heeft ze een hengsten veulen gehad van een lusitano hengst.

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:42

Bij Winckenburgh denk ik aan Rolex de KWPN goedgekeurde zoon van zijn dochter Finkenburgh.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:32

toscana schreef:
Bij Winckenburgh denk ik aan Rolex de KWPN goedgekeurde zoon van zijn dochter Finkenburgh.

Ik ben twee jaar geleden naar Amerika geweest en verbleef bij de DuetFarm in North-Carolina. Daar stond een Goodtimes uit deze merrie. Halfbroer dus van Rolex. Klassiek dier, deed elke dag braaf wat er van hem verwacht werd. Geen bijzonder talent.