Engels Volbloed!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

letsgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:15

Kiki heeft ook engels bloed haar vader is Sit This One Out.
Ze heeft echt een heel zacht bijna verlegen karakter en onder het zadel bestaat er geen eerlijker paard als zij
Het enige wat ze niet wil is alleen op stal staan dan wordt ze een beetje hyper Hyper!
We rijden alledrie op haar en dat vind ze prima...als je een klein kindje op haar rug zet gaat ze zelf langzaam lopen.
Verder is ze ook heel slim maakt constant haar touw los en met rijden wil ze nog wel eens zelf meedenken zo van.... toen we gister bij A moesten afwenden gingen we wijken ...ik zal nu alvast maar gaan.
Vaak als ik tegen mensen zeg dat we een EV-Anglo arabier hebben reageren ze "poeh poeh pittig ding".
Maar ze is onze grootste SCHAT Lachen

Afbeelding

meer foto's vind je in m'n profiel.

BlOnDJuH_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:06

ik denk dat ik kan zeggen dat ik ook een van de gelukkige ben in het bezit van een engels volbloed zijn naam is kadans hij is nu 12 en hij is ongeveer 1,70m zn pappie is stornello ik heb hem nu ong 5 jaar in mijn bezit en moet eerlijk zeggen dat ik er geen moment spijt van heb gehad hij is wel eigenwijs maar nooit gemeen en erg leergierig en ondanks dat hij echt een lelijk eendje was toen ik hem kocht omdat hij mishandeld en ondervoedt was is het nu mijn pracht bessie en hij gaat nooit meer weg OK dan!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 20:52

mijn verzorgengels volbloed is ook verwaarloosd geweest :S

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 20:53

letsgo schreef:
Kiki heeft ook engels bloed haar vader is Sit This One Out.
Ze heeft echt een heel zacht bijna verlegen karakter en onder het zadel bestaat er geen eerlijker paard als zij
Het enige wat ze niet wil is alleen op stal staan dan wordt ze een beetje hyper Hyper!
We rijden alledrie op haar en dat vind ze prima...als je een klein kindje op haar rug zet gaat ze zelf langzaam lopen.
Verder is ze ook heel slim maakt constant haar touw los en met rijden wil ze nog wel eens zelf meedenken zo van.... toen we gister bij A moesten afwenden gingen we wijken ...ik zal nu alvast maar gaan.
Vaak als ik tegen mensen zeg dat we een EV-Anglo arabier hebben reageren ze "poeh poeh pittig ding".
Maar ze is onze grootste SCHAT Lachen

[image]

meer foto's vind je in m'n profiel.

moi paardje heb je Haha!

letsgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:04

Thanx!!!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:59

Jamijn is ook een EV. Het is een erg leuk paard met een eigen karakter en lekker temperament vol. Ik vind het persoonlijk echt fijne dieren om mee te werken want ze stoppen niet voordat je het aangeeft en willen voor je werken Lachen Jasmijn is nu 14 jaar en 1.68 m. Ik rij haar nu al zo'n 5 jaar.
Zie meer foto's in profiel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding