Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjuimpje schreef:Karinvdm,
we weten toch al dat de ggk hengsten beloftes zijn?
Daarom zijn ze toch goedgekeurd? Deze hengsten zijn al geselecteerd uit een groot aantal dieren en daarna uitvoerig getest. Daarbij hebben we voor hengsten al een speciale competitie.
Ik zie niet in waarom ze dan nog een keer dat moeten laten zien op een Pavo Cup?
youngster schreef:Sja maar volgens mij weet iedereen wel dat ze niet beter zijn, dus dan kan je ze net zo goed niet mee laten lopen.
Ik ben het helemaal met Sjuimpje eens..
Wouter24 schreef:Zonder GGK hengsten, zonder prof ruiters, zonder dure aparte paarden geen PAVO
Dan kan je net zo goed naar een landelijke wedstrijd gaan kijken. Lovely schreef:Ik denk dat de laatste Pavo cup eergisteren is uitgereikt als de hengstenhouders besluiten om volgend jaar niet meer mee te doen.
irmaz schreef:. Ik heb dit jaar een tijdje naar de voorselectie zitten kijken op CK-Veghel, nou er was geen enkele combinatie van de 15 die ik gezien heb die mij het gevoel gaf van.
sarabande schreef:
Ruiters/amazones en eigenaren van goede paarden zullen steeds minder de moeite nemen hun paarden voor te stellen.
Lovely schreef:De enige manier om de Pavo cup in leven te houden is door er bekende paarden te laten optreden en dat zijn toch al gauw de dekhengsten.
sarabande schreef:Lovely de rubriek bestond al lang voor het PAVO werd en zal zeker niet ophouden te bestaan als ze de hengsten erbuiten laten.
Het is een KWPN rubriek, geen kermisattractie.
Er zal wellicht wat ander publiek op de tribune zitten.