Krack C??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:35

hier een paar veulens van hem: (meetste fotos zijn bewerkt)
Dit is een krack c x ferro

Afbeelding

krack c x pion
Afbeelding
krack c x kennedy(v.ferro)
Afbeelding

krack c x ramiro
Afbeelding

I_love_noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:10

Jarrah hier op bokt heeft er ook een van Krack C: Tiffany. Dat is echt een leuk en mooi paard !!!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:24

DeesDeBest schreef:
hier een paar veulens van hem: (meetste fotos zijn bewerkt)

Ik dacht al: "ben blij dat ik daar niet hoef voor te brengen met al die heuvels.... " werd al moe van de gedachte alleen al Haha!

Unesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 06:18

hoi hoi, marco hier. Vrij nieuw op dit Forum.
Even over Krack C en mijn ervarting.
Hen een vierjaarige voorlopig keur merrie van Krack c. Een ontzettend sensibel maar lief en speels paard, erg werklustig en altijd blij.
Ben zelf een echte fan van Krack C omdat hij schoonheid en beweging vererft, en een enorme uitstraling heeft, wat ie ook mee geeft aan zijn kinderen. Inderdaad opletten of je merrie erbij past, maar dit geld voor elke Hengst!!??
Ze doen het vaak goed op keuringen maar hebben onder het zadel nogal eens wat tijd nodig. Tot dusver mijn ervaring.
groetjes MARCO

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 07:27

annegti schreef:
Ik dacht al: "ben blij dat ik daar niet hoef voor te brengen met al die heuvels.... " werd al moe van de gedachte alleen al Haha!

Tja zoiets kan je zomaar overkomen in Nederland!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:56

Voor de hele wereld is Nederland zo plat als een dubbeltje, maar voor paardenland.... *LOL* heuvels en dalen (maar die dalen zien wij niet)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:26

I_love_noor schreef:
Jarrah hier op bokt heeft er ook een van Krack C: Tiffany. Dat is echt een leuk en mooi paard !!!!

tnx Bloos
Check mijn profiel voor mijn superkrack Haha!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:30

Romytjuuh schreef:
Krack c is een kwpner, hij is geboren op 17 april 1992.
Hij is een goede dek hengst.
Hij is 1, 70 hoog.
Zijn niveau is grand prix.
De fokker is stoeterij t'centrum.
de eigenaar dhr a valk.

Anky traint hem sinds mei 2000.
Karack c won de PAVO cup, en de goede hengsten competitie!!!

xx romy

En hoe nu verder.?

[VN] Anky van Grunsven in verwachting

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:33

ceasario schreef:

Paar maandjes rustig aan doen en dan gewoon weer verder rijden als het kind eruit is Verward Ze kan nu gewoon nog voorlopig blijven rijden als ze zich er goed bijvoeld. In de tussentijd kan Sjef Krack in training houden.......

Zwanger betekend natuurlijk niet gelijk dat je ook gehandicapt of zo bent. Volgens mij kan je als je je goed voelt nog prima een stukje paardrijden.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:59

Pipo schreef:
Paar maandjes rustig aan doen en dan gewoon weer verder rijden als het kind eruit is Verward Ze kan nu gewoon nog voorlopig blijven rijden als ze zich er goed bijvoeld. In de tussentijd kan Sjef Krack in training houden.......

Zwanger betekend natuurlijk niet gelijk dat je ook gehandicapt of zo bent. Volgens mij kan je als je je goed voelt nog prima een stukje paardrijden.

Sjef met Krack de wintertour. Knipoog

Jantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:52

Hallow, even een tip niet zoveel in boekjes kijken, zoek de hengst is in het echt op dan krijg je een goed beeld. OK dan! Cool Beweging fokt deze hengst altijd, dan de merrie nog Knipoog

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:00

in een intervieuw met Ad Valk (eigenaar van Krack) heeft hij gezegd dat Krack goed past bij apartere merrie's Verward wat hij daar ook mee mag bedoelen, verder is het natuurlijk noemenswaardig dat krack als zuiver springpaard uit de beste duitse (holsteiner) bloedlijnen gefokt is

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:39

Ik rij een Crack C van iemand, hij is 1.76 een hengst en hij lijks als 2 druppels water op Crack, hij is erg werkwillig en wil heel graag lopen.
Op stal is hij erg ontdeugend maar er zit geen kwaad.

kwintie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:25

De weke rug komt van Flemmingh af, die geeft dat ook nog wel eens door, en ja Krack is weer een zoon van Flemmingh.

Krack's zijn over het algemeen vriendelijk, leergierig en snel van begrip maar ook wel weer laat rijp. Opletten dat je dus niet te snel gaat met rijden.(geld ook voor Flemmingh's)

Via de Flemmingh-lijn komt nog wel eens OC(D) voor. Laat voor de zekerheid op 2 jarige leeftijd röntgenfoto's maken, mocht er dan wat zitten kun je ze laten opereren en je kunt ze dan alle tijd geven om te revalideren.
Mijn Krack is een paar weken geleden op de foto's geweest, en helemaal goedgekeurd!

Obiwan, als ik de bouw van jou merrie zie denk ik dat Krack er goed bij past

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:15

obiwan schreef:
Wie heeft er meer info over deze hengst? Wat sterke en zwakke punten zijn (heb hier op bokt ergens gelezen dat hij soms een weke rug vererft?). En zijn er hier misschien mensen met een Krack C afstamming? Zo ja, wat is hun karakter, gangen etc.?
Alvast bedankt!!

Ik ken Krack erg goed, heb hem als jong paard verzorgd.
Ik kan alleen maar vol lof over hem praten echt een onwijs goed karakter.
Hij is erg fijn onder het zadel wel heet maar dat vind ik fijn en dat heb je ook nodig om hogerop te komen.
Hij moet natuurlijk wel bij je merrie passen.

hobbyfokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:51

Krack dekte in het begin niet veel. Sinds hij getraind wordt door Anky dekt hij veel meer. Betekent dit dat Anky de fokwaarde van Krack verhoogd heeft?

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 08:48

Krack was nogal omsteden door zijn giga voorbeen en dat hij achter niet altijd zo goed meekwam. Maar je ziet jaren later nu hij doorgetraind is dat het achterbeen ook super meekomt. Ik ben wel een Krack fan (misschien kan Edward hem overnemen als Anky niet meer kan rijden??).
En het is zo net als bij elke hengst dat hij wel bij je merrie moet passen.
Als je merrie nogal bloedtype is zou ik geen Krack nemen de merrie moet zelf wel wat formaat hebben en body anders geeft ie nog wel eens kippenekjes.

kwintie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:47

OK dan! Gelukkig zijn er meer mensen die Krack gek zijn! OK dan!

hobbyfokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:25

Tequiro schreef:
Krack was nogal omsteden door zijn giga voorbeen en dat hij achter niet altijd zo goed meekwam. Maar je ziet jaren later nu hij doorgetraind is dat het achterbeen ook super meekomt. Ik ben wel een Krack fan (misschien kan Edward hem overnemen als Anky niet meer kan rijden??).
En het is zo net als bij elke hengst dat hij wel bij je merrie moet passen.
Als je merrie nogal bloedtype is zou ik geen Krack nemen de merrie moet zelf wel wat formaat hebben en body anders geeft ie nog wel eens kippenekjes.

Volgens mij is een van nature goed achterbeen beter: het is slechts weinigen gegeven om dusdanig jaren door te trainen dat het achterbeen ook super meekomt. Als fokker krijg je er geen " Anky " bij. Er zijn goede jonge Kracks, doch het moet heel passend zijn.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:15

hobbyfokker schreef:
Volgens mij is een van nature goed achterbeen beter: het is slechts weinigen gegeven om dusdanig jaren door te trainen dat het achterbeen ook super meekomt. Als fokker krijg je er geen " Anky " bij. Er zijn goede jonge Kracks, doch het moet heel passend zijn.

Jullie hebben Krack duidelijk niet gezien als jonge hengst

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:25

sarabande schreef:
Jullie hebben Krack duidelijk niet gezien als jonge hengst

Omschrijf hem dan eens als jonge hengst?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:36

ceasario schreef:
Omschrijf hem dan eens als jonge hengst?

Alweer Scheve mond

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:39

sarabande schreef:
Alweer Scheve mond

Ja, gewoon je verhaal quote.
Want het gaat hier allemaal zo snel.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:12

Voor mij hoef je niks te quoten, ik weet nog wel hoe ie liep onder Nick Wagman.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:29

annegti schreef:
Voor mij hoef je niks te quoten, ik weet nog wel hoe ie liep onder Nick Wagman.

Met Nick Wagman

Afbeelding
Afbeelding