Dit is een krack c x ferro

krack c x pion

krack c x kennedy(v.ferro)

krack c x ramiro
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Romytjuuh schreef:Krack c is een kwpner, hij is geboren op 17 april 1992.
Hij is een goede dek hengst.
Hij is 1, 70 hoog.
Zijn niveau is grand prix.
De fokker is stoeterij t'centrum.
de eigenaar dhr a valk.
Anky traint hem sinds mei 2000.
Karack c won de PAVO cup, en de goede hengsten competitie!!!
xx romy
ceasario schreef:
Ze kan nu gewoon nog voorlopig blijven rijden als ze zich er goed bijvoeld. In de tussentijd kan Sjef Krack in training houden.......Pipo schreef:Paar maandjes rustig aan doen en dan gewoon weer verder rijden als het kind eruit isZe kan nu gewoon nog voorlopig blijven rijden als ze zich er goed bijvoeld. In de tussentijd kan Sjef Krack in training houden.......
Zwanger betekend natuurlijk niet gelijk dat je ook gehandicapt of zo bent. Volgens mij kan je als je je goed voelt nog prima een stukje paardrijden.
obiwan schreef:Wie heeft er meer info over deze hengst? Wat sterke en zwakke punten zijn (heb hier op bokt ergens gelezen dat hij soms een weke rug vererft?). En zijn er hier misschien mensen met een Krack C afstamming? Zo ja, wat is hun karakter, gangen etc.?
Alvast bedankt!!
Tequiro schreef:Krack was nogal omsteden door zijn giga voorbeen en dat hij achter niet altijd zo goed meekwam. Maar je ziet jaren later nu hij doorgetraind is dat het achterbeen ook super meekomt. Ik ben wel een Krack fan (misschien kan Edward hem overnemen als Anky niet meer kan rijden??).
En het is zo net als bij elke hengst dat hij wel bij je merrie moet passen.
Als je merrie nogal bloedtype is zou ik geen Krack nemen de merrie moet zelf wel wat formaat hebben en body anders geeft ie nog wel eens kippenekjes.
hobbyfokker schreef:Volgens mij is een van nature goed achterbeen beter: het is slechts weinigen gegeven om dusdanig jaren door te trainen dat het achterbeen ook super meekomt. Als fokker krijg je er geen " Anky " bij. Er zijn goede jonge Kracks, doch het moet heel passend zijn.