Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. hahaha. ladyenpippi schreef:dat was de man waar we haar van hebben gekocht en een taxeur of hoe je die ook noemt. maar hoezo begin je nu te lachen dan?
ladyenpippi schreef:we hebben haar gekocht bij fokker: knol hoeduur ze toen was weet ik niet meer! ze heeft nu super mooie gangen vooral draf. maar ze heeft alleen nog wat moeite met galop. ze is heel lief zit niks geen kwaad in!! jah wat moet ik eigenlijk nog meer over haar vertellen? ze is dan volgend maand 2,5 jaar dus kan nog niks vertellen hoe ze is onder het zadel..
haar moeder is nu ook voor heel veel geld verkocht aan het buitenland. en haar broer en zus volgens mij ook naar het buitenland voor de sport en daarom moet mijn paardje dan zo veel geld waar wezen! maar jah ik weet ook niet wat ik moet gelofen ik heb daar ook geen verstand van
.ladyenpippi schreef:we hebben haar gekocht bij fokker: knol hoeduur ze toen was weet ik niet meer! ze heeft nu super mooie gangen vooral draf. maar ze heeft alleen nog wat moeite met galop. ze is heel lief zit niks geen kwaad in!! jah wat moet ik eigenlijk nog meer over haar vertellen? ze is dan volgend maand 2,5 jaar dus kan nog niks vertellen hoe ze is onder het zadel..
haar moeder is nu ook voor heel veel geld verkocht aan het buitenland. en haar broer en zus volgens mij ook naar het buitenland voor de sport en daarom moet mijn paardje dan zo veel geld waar wezen! maar jah ik weet ook niet wat ik moet gelofen ik heb daar ook geen verstand van

Dees schreef:Ladyenpippi:![]()
Hartelijk dank voor je enorm amusante bijdrage, ik zit te genieten
en denk ondertussen, bult op kin, niet zadelmak, geen galop en dat voor een twenter-Burggraaf; knijp jij je handjes maar dicht als je daar vandaag 3.000 euro voor kan beuren.
Inderdaad!Citaat:Burggraaf: men zegt dat ze zadelmak worden geboren.
IK heb de oude heer zelf mogen aaien ooit, en allemachies; die heeft grote voeten joh! Dat zie je niet vaak. Burggraaf geeft GROTE paarden, die lekker veelzijdig te gebruiken zijn, en van goede kwaliteit met vaak meewerkend karakter.
Zou ik er eentje van 1.65m. aangeboden krijgen, zou ik zeker gaan kijken.