Wat vinden jullie van een Iglesias x Sultan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 18:30

Even een update; het paard van Samm hier op bokt is vandaag gekeurd en.... goedgekeurd!!! Wij natuurlijk hartstikke blij en ik al helemaal want heb zelf bij deze handelaar ook weer een leuk paardje gezien, maar daar heb ik al een ander topic over gemaakt. Hier de foto's van het net aangekochte super paardje van Samm!!!

Haar mooie koppie Vingers aflikken
Afbeelding

Hier even lopen voor de buigproef!
Afbeelding

Even longeren op het harde
Afbeelding

Afbeelding

Even aaien
[img]http://members.home.nl/t.wiertsema/Sam's%20peerd.JPG[/img]

Even tandjes kieken.
[img]http://members.home.nl/t.wiertsema/Sam's%20peerd1.JPG[/img]

[img]http://members.home.nl/t.wiertsema/Sam's%20peerd3.JPG[/img]

Nog even een buigproef
[img]http://members.home.nl/t.wiertsema/Sam's%20peerd4.JPG[/img]

En jawel hoor, ze was goedgekeurd!! Veel geluk met je nieuwe peerdie sam!! Hoop dat je er veel plezier mee mag beleven.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:35

Bedankt Haha! gaat vast wel lukken.. hoop ook dat het met die van jou wat word, vast wel als je erop gereden hebt!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:02

Mooi peerd, en nu goed voeren hoor (tip; suikerbietenpulp en lucerne)
Veel plezier ermee!

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:08

haha bedankt zal de rgoed volproppen, haha zal je tip gebruiken

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:11

Wil niet de vervelende zeur uithangen maar heb je haar ook Rontgenlogisch laten keuren. Al is het wel goed dat ze al klinisch goedgekeurd is.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:15

nee de DA vond dit niet nodig. Ze is wel goed hoor

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:34

Ik vind het best een mooi paard! Trouwens.. niet iedereen wil een paard dat minimaal Z kan halen en ook niet iedereen die dat zou willen kan een paard van 5000 of 6000 euro betalen om maar wat te noemen. Beetje meer body mag ie nog wel hebben dus goed eten en lekker aan de bespiering gaan werken. En veel suc6 natuurlijk! OK dan!

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:11

Dat heb je mooi gezegd Haha! en ja lekker mee aan het werk gaan en goed voeren en lekker de wei op! Denk wel dat deze de Z kan halen, heel soepel paard, met een hele goede beweging. Bedankt

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 06:41

verder ziet ze er goed uit hoor. Gewoon aan de bespiering werken de rest komt wel. OK dan!

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:05

ik heb ook een iglesias, maar dan x barbados. ben ontzettend blij met het karakter. Tijdens het rijden heeft ie genoeg looplust en z'n achterhand is zeker niet slap.
Wens je veel succes met je paardje! (die overigens totaal niet op de mijne lijkt!)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:20

Samm schreef:

Hoe kan die DA dat weten, was er nog een recent rapport bij????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:33

Samm schreef:

Dat is toch altijd wel fijn een DA met rontgenologische ogen Scheve mond

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:23

Als een DA het niet vertrouwd stellen ze een voor om foto´s te maken. En ze vond haar helemaal goed! en niet ieder paard mankeert wat.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:52

Samm schreef:
Als een DA het niet vertrouwd stellen ze een voor om foto´s te maken. En ze vond haar helemaal goed! en niet ieder paard mankeert wat.

Hier heb ik nog nooit van gehoord, hoe kan de DA in hemelsnaam weten wat er binnenin het paard wel of niet goed zit.
Ik hoop echt voor je dat je niet tegen nare dingen aanloopt, maar bedenk dat als die er zijn deze pas naar boven komen als jij je aan je paard gehecht hebt.
Deze DA is erg onverantwoordelijk, of jij moet gezegd hebben dat je de kosten niet wilt maken, dat lijkt me aannemelijker.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:04

ach kom op zeg, ze heeft dat dier al gekocht, en voor het geld mag er best een vlekje op het rontgentrapport zitten... who cares.
Van nu af aan telt maar 1 ding; lekker veel plezier aan beleven. De kans dat het fout gaat is aanwezig, maar de kans dat het goed gaat net zo groot. Paarden komen niet met garantie; ook met een 100% goedkeuringsrapport kunnen ze de volgende dag wel volledig kreupel zijn... dus, lekker belangrijk als je het dier al betaald hebt. Verhalen genoeg ook hier op Bokt over paarden die wel goedgekeurd waren en toch binnen 3 a 4 maanden niet goed meer....

Samm; geniet ervan! Laat je niet gekmaken; jij hebt gekocht en jij hebt er vertrouwen in. En dat is het enige dat telt. Veel plezier met je mooie merrie

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:25

Dank je wel Lachen ik heb er inderdaad vertrouwen in, en zoals je zegt ze kunnen altijd wat krijgen, dat is bij alles zo. bedankt voor de reacties

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:30

Dees schreef:
ach kom op zeg, ze heeft dat dier al gekocht, en voor het geld mag er best een vlekje op het rontgentrapport zitten... who cares.
Van nu af aan telt maar 1 ding; lekker veel plezier aan beleven.

Dat is juist wat ik haar toewens. Je draait de zaak om Dees.
Ook al heeft ze de merrie al gekocht wanneer er zaken mis zijn die gebruik onmogelijk maken kan ze dat beter nu dan achteraf weten.

Er zijn inderdaad hier op Bokt al veel mensen die op deze manier door schade wijzer geworden zijn, ik wens dat niemand toe trouwens.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:49

Sarabande, de waarschuwingen vooraf stonden al op pagina 1 van dit topic, de deal is nu al gesloten...
Er op terugkomen is niet meer mogelijk, dus laten we Samm nu maar gewoon het allerbeste wensen met het beestje Haha!

Geen cognitieve dissonantie kweken, heee Knipoog