CGJ12 schreef:Officieel mag er niks, maar met een zielig gezicht mag je gerust starten.
Ik had voor de zekerheid een deel van het paspoort gekopieerd en bij controle zou ik misbruik van mijn haarkleur hebben gemaakt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pipo schreef:Waarom laat je zo veulen niet gelijk chippen als het dier geschetst word? Ik snap niet waarom je dan moeilijk doet, is het om het moeilijk doen

Pipo schreef:Bel gewoon even naar het kwpn en vraag hoe het ervoor staat! En zeg desnoods dat je spoed hebt ivm ............weet ik wat
ceasario schreef:Nee, dat niet.
Maar als jij naar een feestje gaat en je bent van tevoren naar de kapper geweest.
Zeg je niet tegen de kapper ik heb vanavond een feestje ,scheer even aan de linker kant een stuk van mij hoofd kaal.
joshua schreef:Precies Pipo dat zou ook handiger zijn maar is niet verplicht natuurlijk. Een paspoort kan gewoon uitgegeven worden ook zonder chip, als de eigenaar ermaar voor zorgt dat het veulen voor zijn 7de maand gechipt word.
Hier zijn zoveel vergaderingen over geweest om bepaalde richlijnen neer te zetten maar men leeft ze niet na, men volgt gewoon hun eigen weg en maakt hun eigen regeltjes
joshua schreef:Precies Pipo dat zou ook handiger zijn maar is niet verplicht natuurlijk. Een paspoort kan gewoon uitgegeven worden ook zonder chip, als de eigenaar ermaar voor zorgt dat het veulen voor zijn 7de maand gechipt word.
Hier zijn zoveel vergaderingen over geweest om bepaalde richlijnen neer te zetten maar men leeft ze niet na, men volgt gewoon hun eigen weg en maakt hun eigen regeltjes
astridh schreef:heb ik gedaan, heb gezegd dat ik regelmatig op pad ga en dat ik nu in overtreding ben, dat beaamde ze maar ze had geen oplossing, ze werken het af op volgorde van de keuringen en kon niet zeggen hoe lang het nog ging duren
Anna42 schreef:Voor de bureaucraten en zo creeer je bureaucratie. Bureaucratie kost altijd geld dat opgebracht voor de burgers en bij stamboeken door de leden.