Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zannekin schreef:Wij hebben er zelf één en heb van andere eigenaars alleen maar positief gehoord ivm karakter.
Negro heeft ook een goed exterieur.
frunnik schreef:Nou ik heb wel andere ervaringen met Gribus nakomelingen. Willen niet stilstaan en hebben zijn vaak dwars in de galop. Natuurlijk niet allemaal, maar dit is wat ik over gribaldi heb gehoord, en de gribaldi's die ik ken passen in dit plaatje.
en sprong in galop ipv middendraf... zo zullen er ook wel meer nakomelingen van Salieri ook rondlopen
. frunnik schreef:Nou ik heb wel andere ervaringen met Gribus nakomelingen. Willen niet stilstaan en hebben zijn vaak dwars in de galop. Natuurlijk niet allemaal, maar dit is wat ik over gribaldi heb gehoord, en de gribaldi's die ik ken passen in dit plaatje.
frunnik schreef:Nou ik heb wel andere ervaringen met Gribus nakomelingen. Willen niet stilstaan en hebben zijn vaak dwars in de galop. Natuurlijk niet allemaal, maar dit is wat ik over gribaldi heb gehoord, en de gribaldi's die ik ken passen in dit plaatje.
Pipo schreef:Zegt meer over de opvoeding die jij die paarden geeft en hoe je ze rijd dan wie de vader is.
frunnik schreef:Zijn niet mijn paarden, ik heb ze dus ook niet opgevoed.![]()
Dit is wat ik een fokker bij ons in de buurt heb horen zeggen. Voordat hij het paard had zien lopen kon hij al voorspellen dat ze dit zouden doen. En ook karakter wordt deels geerfd. Er zijn meerdere hengsten die bekend staan om het vererven van vervelend gedrag.