Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ophrah schreef:weet ik niet van volgens mij komen alle paarden buiten... Beetje vreemd als ze alleen de jaarling merries op stal laten staan. lijkt me heel onwaarschijnlijk. k weet wel dat de jaarling merries en de tweejarige merrie samen in de wei staan..
Citaat:maar daar komen de merrie jaarlingen en twenter de hele winter NIET buiten.
ze hebben wel en erg grote loopstal, waar ze best kunnen rennen..maar toch..
ophrah schreef:De paarden hebben er niets aan over gehouden en worden bijna allemaal goedgekeurd ( rontgenlogisch).
ophrah schreef:sorry hoor maar de man heeft tegen mij gezegt dat de paarden iedere dag buiten komen in de paddock. hij wist toen nog niet of ik een hengst of merrie had. dus volgens mij zijn het spookverhalen. maar ik zal maandag eens bellen voor de zekerheid... Ik ken trouwens zat fokkerijen waar de jaarlingen en tweejarige heel de winter niet buiten komen maar alleen een grote loopstal hebben. De paarden hebben er niets aan over gehouden en worden bijna allemaal goedgekeurd ( rontgenlogisch).
_inge_ schreef:Ik ben een paar weken geleden in Vlist wezen kijken. De 1 en 2 jarige merries komen niet buiten in de winter.