Verkoop Florencico (nog) niet door

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pukpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 21:31

Er is geen frustatie, zal niet (meer) zo gauw met Duitse hengsten dekken.
voor mij was het verbazend dat een Duitse Hengsteneigenaar, een hengst (nog) niet afneemt omdat het zijn zwemmertjes de overkant niet halen terwijl hij een stal vol heeft met hengsten die wel ballen hebben maar weinig inhoud
Voor de nieuwsgierige: die Duitse hengst waarmee ik gedekt heb was Sandro Hit en...................geen veulen (frustratie van enkele jaren geleden hoor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:50

pukpaleis schreef:
Er is geen frustatie, zal niet (meer) zo gauw met Duitse hengsten dekken.
voor mij was het verbazend dat een Duitse Hengsteneigenaar, een hengst (nog) niet afneemt omdat het zijn zwemmertjes de overkant niet halen terwijl hij een stal vol heeft met hengsten die wel ballen hebben maar weinig inhoud
Voor de nieuwsgierige: die Duitse hengst waarmee ik gedekt heb was Sandro Hit en...................geen veulen (frustratie van enkele jaren geleden hoor)

Florencio heeft in duitsland 300 merrie's gedekt, en in Nederland ook best wat. Als die zwemmertjes zo slecht zouden zijn, dan waren die veulentjes niet geboren

pukpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 14:09

ja gedekt maar nog niet geboren als uit al mijn dekkingen kindertjes geboren waren dan had ik een groot gezin....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:12

pukpaleis schreef:
ja gedekt maar nog niet geboren als uit al mijn dekkingen kindertjes geboren waren dan had ik een groot gezin....

Denk niet dat Florencio aan voorbehoedsmiddelen zal doen. De merrie's zijn drachtig.
Vorig jaar heeft hij er ook een hele zooi gedekt en die hebben dit jaar allemaal een veulen gehad.

pukpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 14:24

alle 300 zijn drachtig en alle vorig jaar gedekte merrie's ook......oliebol lopen hier toch net een paar uitzonderingen op de regel.
Maar goed dat ik het weet zal een paar guste en in jaren niet meer drachtig (te krijgen) merries opkopen en ze dekken met het nieuwe sperma-wonder Floris de Grote met zijn toverstaf ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:25

pukpaleis schreef:
alle 300 zijn drachtig en alle vorig jaar gedekte merrie's ook......oliebol lopen hier toch net een paar uitzonderingen op de regel.
Maar goed dat ik het weet zal een paar guste en in jaren niet meer drachtig (te krijgen) merries opkopen en ze dekken met het nieuwe sperma-wonder Floris de Grote met zijn toverstaf ....

Moet je niet van die stomme insinuaties doen dat Florencio niets drachtig krijgt. Er zullen er vast wel wat gust zijn, maar dat heeft volgens mij iedere hengst wel.

pukpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 14:29

ach laat maar....ik geef het op...volgend jaar dek ik met Krack, Montechristo en Havidoff krijg de merrie toch niet drachtig dus kan allemaal in een jaar..

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:31

pukpaleis schreef:

Zeg dat dan meteen Haha! .
De meest vreselijk onvriendelijke persoon in hengstenmilieu is die vrouw wel die bij Schockemoehle voor spermabestellingen zorgt.
Ze heeft me doen besluiten om daar alleen in hoogste nood nog ooit sperma te bestellen. Och ja, het zal haar worst wezen: klanten genoeg.

pukpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 16:53

als het om dracht gaat beslist uiteindelijk toch een vrouw!!