Junior STV - updates?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:21

Wel allemaal vaag hoor!! Wel jammer voor Junior, als die nou verkocht wordt aan iemand die hem uitbrengt, zien we hem tenminste nog eens een keer !!!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 21:26

Just wait and see!

Hou de site van de zzgp in de gaten, wellicht verschijnt ie nog eens op een startlijst...

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:29

laat je t dan ff wete??!!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 22:29

Desiree83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:25

We weten nu toch hoe het zit? We hoeven dus niet meer te speculeren geloof ik..

Corine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:20

Desiree83 schreef:
We weten nu toch hoe het zit? We hoeven dus niet meer te speculeren geloof ik..

Hoe zit het dan??

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:19

Ik krijg les van Mark Biemans....ik zal het volgende week gewoon even vragen aan hem hoe het zit....is dat een idee?

Primadonna

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 07:45

Doe dat maar. Krijg je meteen niet meer van die rare speculaties en/of roddels de wereld in.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 08:30

PrimaDonna schreef:
Ik krijg les van Mark Biemans....ik zal het volgende week gewoon even vragen aan hem hoe het zit....is dat een idee?

Primadonna

zou inderdaad heel fijn als we nu eindelijk echt zullen weten wat er met Junior gebeurt of zal gebeuren.

Desiree83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:37

Corine schreef:
Hoe zit het dan??

Lees het stukje van Bibi maar...

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 18:27

Aimee schreef:
Hans Peter Minderhoud is weer in de picture door wederom de wereldtitel te behalen, nu met Florencio.

Ook heeft hij van zich laten horen in de lichte tour met Rubels, maar.....
Hij is de laatste tijd niet meer in de picture met de andere schimmelhengst die bij hem op stal stond; Junior.

Daar is veel ophef over geweest. De hengst zou verkocht worden op de veiling van STV en ondertussen reedt Happie hem - wederom - naar de GP. Tenminste, ze waren GP startgerechtigd na hun Inter II proef van rond de 63 %.

Sindsdien heb ik weinig tot niets meer gehoord, noch over deze combinatie noch over het paard op zich.

Zijn er nieuwe updates? Bestaat de combinatie nog, kunnen we ze - binnenkort - weer in de ring verwachten misschien. Of is Junior dan toch verkocht en aan wie dan wel? Waar staat hij nu als ie niet meer bij Happie staat?

Veel vragen.... heeft er iemand antwoorden? (liefst uit betrouwbare bron)

Nou, heb vandaag navraag gedaan na mijn les bij Mark Biemans en er ook bij gezegt dat er veel mensen er toch naar vragen...gelijk reklame gemaakt voor bokt natuurlijk Knipoog

Hij wordt nog steeds bereden door Hans Peter Minderhoud en die mag hem idd in de GP starten eerst moest hij er nog de punten er voor behalen maar nu is hij dan toch GP startgerechtigd.
Wanneer hij hem uit brengt is nog onbekend...en Mark moest hem daar geloof ik nog over bellen.
Hans Peter was namelijk ook erg druk met andere paarden uitbrengen etc....en wil idd ook best geloven dat die man een drukbezette agenda heeft Bloos!

Maar.....het KLOPT dat Junior tekoop staat....er waren ook een paar mensen geinteresseerd in hem maar hij is dus nu nog steeds in het bezit van Mark Biemans.

Hoop dat hier de vragen een beetje mee beantwoord zijn heb mijn best in ieder geval weer gedaan Knipoog
En wie weet zien we binnekort onze Junior in de GP verschijnen OK dan!

groetjes, Primadonna

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:07

Vraag en bokt.nl antwoord Knipoog

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:12

Storm in een glas water dus...

HP heeft het gewoon erg druk... Waarschijnlijk (zoals ik al eerder in dit topic vermeldde) zal ie hem gewoon in het binnenseizoen weer gaan starten. En groot gelijk heeft ie. Lachen

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 06:26

Arme Hans Peter heeft op dit moment paarden teveel om op wedstrijd uit te brengen. Hij kan de eigenaars bijna niet tevreden houden. Haha! Zoals Tyrza zegt zien we misschien Junior binnenkort terug en is hij zelfs beter dan ooit tevoren geweest. HP heeft toch iets met hengsten heb ik de indruk.