Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zuk scheuren dan dat ding!!

Heb er genoeg gereden/zadelmak gemaakt en gezien om een redelijk objectief beeld over te hebben.
Maar zoals hier boven al vermeld ik denk dat bloedlijnen, opvoeding, verzorging ect hier ook een belangrijke rol in spelen. Wouter24 schreef:Ik heb de gaten hier nog in de muur zitten
. Ik heb dat al vaker gehoord, van meer Ferro eigenaars. Ik kende die Ferro die jij hebt gehad ook Wouter, die deed dat ook?Wouter24 schreef:Ik heb de gaten hier nog in de muur zitten
. Fokker79 schreef:Jarwo (1e jaargang) is denk ik niet de uitzondering, zo ff kan je Jazz .... (Ferro * Irco Polo)met Vicky Thompson (1e jaargang), Lorenzo (Ferro * wolfgang) onder een andere engelsman, Een Ferro Zandigo (1e jaargang) in Frankrijk noemen die allemaal al Grand Prix dressuur zijn, naast Jarwo. En dan zal ik er misschien wel eentje vergeten. Daarnaast heeft Ferro veel ggk zonen, die allemaal een verrichtingtest hebben gedaan. Voor zover ik weet zijn er geen bijzonderheden ten aanzien van karakter genoemd, zijn er toch een stuk of 8.
Verder heeft Ferro in zijn leven een paar duizend meries gedekt en ja daar zullen ook wel wat rotzakken tussen zitten. Niet meer dan logisch.
Hele discussie is wat mij betreft een beetje over the top, we mogen in onze handjes knijpen dat we jaren zo'n ververver ter beschikking gehad hebben/nog steeds hebben.