CK ZEELAND...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:44

Wat een wind zeg!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:59

Was het niet binnen?

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 17:13

Iid wat een wind. Wel mooie paarden, maar zoals gezegd was het niet echt paardenweer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:16

Niet normaal zoals het daar waaide! De kwaliteit van de paarden vond ik in vergelijking tot de andere keuringen waar ik ben geweest een stuk minder.

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 08:38

waaide en regende me iets té veel om dit met de fiets te doorstaan Haha!

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:45

Hoorde ze al bij het painted black veulen zeggen hou maar goed vast straks waait hij weg. ( was echt klein) Waait het in zeeland altijd zo hard?

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:09

Pipo schreef:
Niet normaal zoals het daar waaide! De kwaliteit van de paarden vond ik in vergelijking tot de andere keuringen waar ik ben geweest een stuk minder.

Jeetje, ik zou toch bijna gaan denken dat je werkloos bent! Tong uitsteken

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:11

Ik zou het geweldig vinden om al die keuringen bij langs te gaan, zo krijg je een goed beeld van de paarden die er op dit moment aangeboden worden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:21

memiro schreef:
Hoorde ze al bij het painted black veulen zeggen hou maar goed vast straks waait hij weg. ( was echt klein) Waait het in zeeland altijd zo hard?

Ja klein hé! Dat viel mij ook gelijk op. Als dat de 1.65 haalt zal het een wonder zijn.
Nee, het waait niet altijd zo hard in Zeeland, gelukkig maar Haha! Alleen deze week, zaten er waaierige dagen tussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:10

MissHIS schreef:
Jeetje, ik zou toch bijna gaan denken dat je werkloos bent! Tong uitsteken

Op zaterdag Mishiss Ik vind het juist ontzettend leuk om al die keuringen langs te gaan. Je ziet toch goed in welke regio's de betere paarden lopen. Helaas zijn al die keuringen door de weeks. Ik pleit voor alle keuringen in het weekend Haha!:D

Inderdaad: Het painted Black veulentje was 5,5 week oud, wij dachten eerst dat het een fout in het programmaboekje was en hebben de voorbrenger nog gevraagt hoe oud het veulentje werkelijk was. Maar het was dus geen fout. Heel klein teer ding.
Het Sandro Hitveulentje was in beweging echt het beste veulentje, wat een knap ding zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:11

Het is trouwens helemaal niet zo heel ver rijden.............als je gelijk de juiste weg neemt Haha!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:45

Nee, maar dan sta je netjes op tijd richting aan te geven en te wachten tot je naar links de weg op kan slaan. Rijdt er een of ander hork achter je die knoerhard op z'n remmen moet omdat ie niet zien dat ik al een tijdje stil sta Haha!
Ik was erg verrast van het Special D veulen, weet alleen niet meer wat er achter zat, stond helaas niet in het boekje. Het sandro Hit veulen liep idd erg mooi, maar qua uitstaling vond ik d'r wel minder.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:35

Pipo schreef:
Het is trouwens helemaal niet zo heel ver rijden.............als je gelijk de juiste weg neemt Haha!

Was wat anders als naar Goes he Tong uitsteken
Ik heb je helemaal niet gezien.
Het waaide idd enorm en ik was verbrand Verward
Maar heb het wel naar mijn zin gehad.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:38

Ja, dat kan in zeeland. Ergens anders ok. De zon scheen gewoon en volgens mij was het toch iets van 21 graden. Alleen die wind was onaangenaamd en gaan veel mensen er maar vanuit dat ze niet kunnen verbranden of dat de zon dan ook niet schijnt. Ik heb echt de halve middag buiten met half dichtgeknepen ogen gezeten.
Bedenk me net, dat ik ook een masseltje had bij die friettent daar Haha! Moest €8 betalen, gaf 20 en kreeg er €17 terug Haha! Mooi zo, vond €8 erg duur.
Volgend jaar hoop ik zelf (2x) mee te doen.

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 11:47

Naar mijn smaak vond ik wel dat het mooeste veulen gewonnen had Knipoog Wat ik wel vond, was dat de Rubiquil veulens enigzins tegenvielen.

Het Special D veulen vond ik ook wel verrassend, maar het was wel een bloedchique veulen *LOL*

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:24

Bij ons (in zeeuws vlaanderen) heeft het de hele dag geregend, hoorde ik later. Van mij had het merrieveulen mogen winnen Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door chantal1 op 05-07-04 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:32

chantal1 schreef:
Was wat anders als naar Goes he Tong uitsteken
Ik heb je helemaal niet gezien.
Het waaide idd enorm en ik was verbrand Verward
Maar heb het wel naar mijn zin gehad.

Ik heb jou ook helemaal niet gezien. Ben inderdaad ook flink bijgekleurd! Maar aan het eind van de dag vond ik het ook echt koud worden. Viel even tegen toen ik de warme auto weer in moest Haha!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:35

Wat vonden jullie van de veulens die in de zogenaamde spring richting zijn gefokt?

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:36

Op den duur zat ik binnen achter het raam, de wind te ontwijken Haha!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:10

Zeg Chantal was er op de CK ook een Chin Chin veulen?

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:03

Nee, niet gezien.
Wat vonden jullie van de Zeeuwse Kampioene; Urona v. Gribaldi m. Jarona (Pion x Ultimaat x Formateur Keur) is daar voorlopig keur geworden? En van de Zeeuwse Kampioen bij de merrieveulens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:08

De Gribaldi vind ik zeer terecht, hele fijne merrie!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:19

Dat was ze zeker ook, de Gribels vlogen rond je oren. Kampioen veulens was toch ook een Grib.
Welke vond je er nog tussen uit springen Pipo.
En welk nummer was dat veulen eigenlijk die nog een hele tijd los liep?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:22

chantal1 schreef:
Dat was ze zeker ook, de Gribels vlogen rond je oren. Kampioen veulens was toch ook een Grib.
Welke vond je er nog tussen uit springen Pipo.
En welk nummer was dat veulen eigenlijk die nog een hele tijd los liep?

Geen idee meer welk veulen dat was, pret had hij duidelijk wel Haha!

Joop heeft inderdaad goede zaken gedaan in Zeeland, het merrieveulen was ook een Gribaldi.
De Scandic viel mij positief op, en de Sandro Hit x Rubenstein vond ik op stand wat gewoontjes, maar zodra dat dier in beweging kwam...........heel goed!

Er liepen ook een aantal Kingstonveulentjes rond, ze konden mij niet gelijk bekoren.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:42

Diegene die over het hele terrein rende vooral zover mogelijk van mams vandaan? Haha!
Gribaldi, Kingston en Rubiquil waren erg in trek vorig jaar.