Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jellie schreef:Ik vind het heel fout als mensen hun paard willen verkopen voor een 'ras' dat het niet is en je maar een verhaaltje op de mouw spelden zodat ze het als een (duurder) modepaardje kunnen verkopen.![]()
coydog schreef:Volgens mij was het niet de bedoeling om hier maar weer eens lekker te gaan discussieren over stamboeken.
Dat heeft ook niets met het onderwerp te maken.

Cassidy schreef:Ik denk dat ze de paarden voor die prijs iig niet kwijtraken...
En als je echt zo wauws bent van dat ras, dan zou ik er persoonlijk een ritje Engeland/Ierland voor overhebben.
Voor mooie en goede ouderdieren is er natuurlijk altijd wel een markt. Maar Euro 6700 voor een Tinker? Daar heb je een Quarter voor!
... en er zijn dus van die idioten die er zo'n €4000-€6000 voor vragen, maarja zolang de gek er dat voor geeft

Pellie schreef:Al vraag ik me af of hij dat zelf ook doet als je hem zo op de foto's zien showen.![]()

peeky schreef:Kreeg alleen wel reacties waarin gevraagd werd of er toch niet toevallig Tinker in zou zitten en nou ja, werd gewoon even moe van de onwetenheid van sommige mensen. Zo van: is alles wat maar een beetje bont of besokt is dan Tinker? Dacht het niet hoor!
Wat Leon zegt herinner ik me ook.
) Sjonniej schreef:Ja, maar is de tinker nu ook echt een ras?
Want er worden onwijs veel verschillende soorten tinkers opgenomen enzo.
En hoevaak word er tegen een warmbloed paard niet standaard KWPN gezegt?
Laat die andere mensen maar lekker denken wat se willen.die hebben er dan geen verstand van.
ROMEOLOVER schreef:tuurlijk is een tinker een egt ras.alleen door al die mensen die zeggen dat se een volbloed tinker hebben terwijl dat nie so is krijg je dat soort dingen.MIjn tinker is een volbloed tinker en die heeft ook alles wat een tinker hoort te hebben.Laat die andere mensen maar lekker denken wat se willen.die hebben er dan geen verstand van.
BV een Fell heeft ook alles wat een Tinker hoort te hebben (flinke bos manen, sokken, grof gebouwd) Maar is geen Tinker