Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
De heetste (ex)hengsten vind je meestal terug op de barbeque
Citaat:We vinden het alleen niet zo praktisch om een kind van 10 met een bijter, schopper en steigeraar (de gemeenste trappen zijn met het voorbeen) aan het werk te zetten..
daar ging mijn begrip van 'kinderpony'.
petraaken schreef:Nou ik kan je verzekeren dat Balzflug zelf een hele nerveuze en kijkerige hengst was en zelf was hij niet van de gemakkelijkste om te rijden misschien maar veel van zijn vervelende gedrag bij het rijden lag in zijn jongere jaren toen hij door een ruiter werd gereden die hem niet pastte. Ik ken persoonlijk 2 Balzfluggen en die ene is echt een grote heethoofd en lomp om mee om te gaan. De andere is een lief en goed paard om te rijden.
beesjebo schreef:jetset d, jazz....
, niet snel van de rel te brengen super werkwillige merrie.
Tha_Niekje schreef:Van de Welsh K hengsten vind ik dat Vita Nova's Hanassie erg 'hete' nakomelingen heeft....
Ik ken er enkelen en zelf hebben we er dit jaar ook twee veulens van, maar het zijn niet de makkelijkste pony's...
(en ik heb even in Malibu's profiel gegeven die aangaf dat haar pony's ook zo'n heethoofd was, ik zag dat dat ook een Hanassie was)
Maar verder zijn het doorgaans wel prachtige pony's, die jonge Hanassie's!!
Maar tog een leuke pony om mee te werken, een uitdaging!
Destinietje schreef:Ik heb ook een Hanassie, inderdaad een hele hete donder, en niet altijd een even makkelijk karakterMaar tog een leuke pony om mee te werken, een uitdaging!