ik vind het gewoon waardeloos hoe het er aan toe gaat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
germie schreef:Zaterdag is de keuring in Stadskanaal. Mijn ervaring is wel dat je soms ook geluk moet hebben om je paard ster te krijgen. Goede training en voorbereiding zijn heel belangrijk tegenwoordig lijkt het wel.
. DeesDeBest"][/quote]
[quote="DeesDeBest schreef:Doen ze deze dingen ook op een ruinen keuring, of gaat het er daar anders aan toe?
MissHIS schreef:Ga je ook naar Stadskanaal? Ik in elk geval wel, kan als bestuurslid natuurlijk niet afwezig blijven.
Ben gister in Appingedam geweest, en daar viel me op dat sommige mensen steeds mínder aandacht besteden aan de training vooraf aan de keuring en de algehele conditie van het paard.
Ik heb een aantal positieve uitschieters gezien, maar in doorsnee vond ik de kwaliteit niet hartverwarmend.
germie schreef:Ja, ben er klaar voor, zo de deur uit. We hebben met z'n tweetjes het paard klaargemaakt. Dit omdat ik dan de ene dag kon, en een ander de andere dag, totaal zo'n 4 keer in de week getraind schat ik zo. Zelfs het vrijspringen hebben we thuis geoefend. Paard loopt nog niet echt onder het zadel (heb er vorig jaar 4 keer op gezeten, paard is inmiddels 4 jaar, ging toen wel goed, maar heeft de hele winter stilgestaan), we hebben dus veel gelongeerd, allerlei variaties gedaan .