Taxatiepost voor tinkers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:13

Ja geloof dat mooie/leuke veulens met papieren rond €1250 liggen. 1 en 2 jarigen komen weer lager uit en met 3 gaat de prijs weer omhoog, maar meer dan €3000 zou ik echt voor geen tinker geven Als ie nou eventueel erg goed in de sport presteert, dan is ie misschien wel wat meer waard ... maar feit is toch nog steeds wel dat een tinker een veelzijdig recreatie paardje is....

en de mijne is natuurlijk wel onbetaalbaar Lovers wat die is er geen tweede Haha! Knipoog Schijnheilig

PS Toevallig weet ik dat Twister wel een onzettend uitzonderlijke mooie ruime draf had/heeft en heel mooi toonde en destijds als net ingereden (3,5jr) tinker verkocht is voor €2200. Wat ie nu zou kunnen opbrengen Verward Ik weet niet hoe hij zich onwikkeld heeft en hoe hij ondertussen gereden is, maar zijn bouw en gangen waren erg mooi, maar zijn vlekken niet zo bijzonder....

Ja en zoals altijd is het .... "wat de gek er voor geeft", want die zijn er nog steeds!!!.......natuurlijk ook smaken verschillen!!!!!!!!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:08

Hoi,

hmmm...
Lowara 4000 euro. Ik denk dat je gelijk hebt als je inderdaad zegt "als iemand er gek van is of haar kent dan wordt het ervoor gegeven". Dat zou inderdaad best kunnen. Wat haar inderdaad bijzonder maakt om te zien is haar behang. Maar 4000 euro vind ik ook best veel. Maar er zijn altijd mensen die het er wel voor willen geven, ook al zijn er hier mensen die zeggen "ik zou niet meer geven dan 2400 euro of iets dergelijks".
Kijk nou eens bij de diverse grotere tinkerhandelaren (oa. tinkerhorse.nl)...zij vragen zo'n beetje standaard (gemiddeld) 3.250 euro voor die tinkers. Over het algemeen zijn het niet echt heel bijzondere Tinkers om te zien vind ik (een uitzondering daar gelaten natuurlijk)... zijn net in Nederland, nog niet veel gewend en net 3 weken ingereden, vaak nog erg jong (2,5 a 3 jaar) en veel zijn vrij klein. Zij verkopen toch aardig wat Tinkers hoor...dus het wordt er rustig voor nergelegd dat geld. Persoonlijk zou ik dat geld liever neerleggen voor een brave mooie Tinker die al een tijdje in Nederland is en al een tijd bij een particulier is geweest. Maar goed aan de andere kant, misschien ga je naar zo'n handelaar en loop je tegen een paard aan waarbij je direct denkt "yes dit is het voor mij" en als dat gevoel er is gaan mensen ver hoor.
Lachen

Zou Indy ook voor geen goud willen missen en ook voor 10.000 euro gaat hij niet weg ...maar zou ik hem moeten verkopen weet ik voor mezelf wel (als ik hem vergelijk met andere Tinkers die te koop staan) dat het geen koopje hoeft te zijn. Maar belangrijker voor mij zou zijn dat hij een super tehuis zou krijgen, dus zou dat inhouden bij iemand die er niet zoveel voor kan betalen maar dat ik wel weet dat hij het geweldig zou krijgen dan zou 'ie daarheen gaan.
Ben echter blij dat ik niet voor die beslissing sta....hij blijft lekker bij mij....t'is MIJN KAMERAADJE! Lachen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:12

Maarre wat vinden jullie van mijn sukkeltje?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:27

irish_lady schreef:
Maarre wat vinden jullie van mijn sukkeltje?

Iig errug schattig *LOL*

Euhm, waarde? Pfff, jammer genoeg voor Rohan hecht ik persoonlijk weinig waarde aan een vol ICS papier maar goed het is een mooi ding met aparte aftekeningen, mooie moeder (na wat gezoek gevonden dat ze bij het NTS een 2e premie heeft gehaald en ik meen bij het ICS een 3e.... of ook een 2e Verward ), ook mooie pappa, nadeeltje voor de prijs is dat hij hengst is (niet dat je hem wilt verkopen maar het verkoopt minder dan een merrie Knipoog )......... euhm.......... rond de 1100-1200 euro.