Ahorn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 21:13

Ik ken nauwelijks andere Ahorn-nakomelingen, dus ik kan er niet over oordelen. Daarom was ik ook zo benieuwd of er hier misschien mensen met een Ahorn waren.
Fie kan met dressuren wat flegmatiek zijn, vooral zomers. Als het kouder wordt is ze meestal gelijk een stuk pittiger.
Met springen is ze behoorlijk heet!
Verder is ze erg braaf, maar ze is wel wat moeilijk in de aanleuning (heeft de neiging om wat sterk te worden).

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 13:30

Citaat:
Op 2001-10-29 12:44, schreef Mytens:
Nou parnassia, dan weet ik niet of het aan jouw rijden ligt of dat jij toevallig de verkeerde Ahorn nakomeligen in je hoofd hebt...... Verward

We hebben het hier over fokkerij en dan haal jij mijn rijden erbij? Snap ik niet helemaal......... je kent me niet dus mijn rijden afkraken is niet nodig dacht ik zo.
Ik heb niet zo subtiel neergezet wat ik van Ahorn nakomelingen vind, maarre wel dat het vaak goede degelijke bewegers zijn!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 15:29

We hebben het hier over fokkerij EN over het beoordelen van nakomelingen van een bepaalde hengst. Als jij dan zegt dat het 'stugge paarden' zijn dat klopt niet. Geen een paard wordt stug geboren maar zo gereden dus dat geld ook voor de nakomelingen van Ahorn.