Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ceasario schreef:Het is geen lijnenteelt direct op Sultan maar op dezelfde fokfamilie (Metall en Sultan zijn beiden uit fokfamilie 60).Qua lijnenteelt (met Sultan
Hopen maar dat hij/zij straks sterk genoeg achter is.
ART_UMA schreef:De fotos komen van de website van van Uytert,
Trento B vond ik bij de presentatie tegenvallen (liep toen erg tuig-achtig).
Tolando heeft wat weinig uitstraling.
Tuschinsky heeft een maaiend voorbeen en is wat klein en komt uit een nog kleinere moederlijn.
Mijn merrie gaat gedekt worden door United, ik ben erg benieuwd wat eruit komt. Vooral de galop vindt ik erg belangrijk en daar is United goed in (of 3 x een 9,5 nou te hoog is weet ik niet, het is wat mij betreft goed genoeg), hij is niet te klein en qua model (bouw, ras en uitstraling) vindt ik het een mooi paard. Qua lijnenteelt (met Sultan en Amor) past het ook mooi vindt ik, daarmee is voor mij deze keer de keus gemaakt.
Pipo schreef:Qua type niet eens zoveel, ik vindt de gangen van de meeste krack's erg aansprekend en dat wil ik wel. Daarbij wil ik ook graag iets meer souplesse. Qua bouw verwacht ik dat het iets fijner wordt.Wat verwacht je dat United gaat verbeteren aan het type van je merrie?
Diesje schreef:Nou dan ga ik maar voor Tuschinski!!!!![]()
Ik vind hen op die foto ook niet helemaal geweldig hoor!
Maar ik ken een half zus van hem, (ze komen uit de zelfde moeder dus)!
Van daar Tuschinski, voor zijn oudere zus heb ik wel een zwak!![]()
En hij ia zelf ook nog maar heel jou!!!