Goodtimes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oxbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:16

Ik heb zelf een Goodtimes en mijn ervaring is dat het een zeer werkwillig paard is met een super karakter: zeer cool, maar ook 'lekker' heet met rijden. 'Mijn' Goodtimes wordt alleen erg lastig met rijden zodra hij fysiek niet goed in zijn vel zit (iets mankeert dus), als je daar maar naar wil luisteren is het verder echt een SUPER paard; wil altijd lopen/werken en vooral aandacht. Ik noe hem niet voor niets af en toe: 'CHELLO, te leuk om te stoppen!!!!!'
Mijn vorige paard was ook een Goodtimes en ik wilde juist om het karakter (en type èn beweging) weer een Goodtimes!!

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:55

Ik heb mijn merrie dit jaar door goodtimes laten dekken, omdat ik allleen maar hele brave goodtimes nakomelingen heb gezien....

Mijn merrie is nogal heet onder zadel en haar 5 jar nakomeling van goodtimes is dit totaal niet, zij is onder zadel heel goed te bewerken ..

Een vriendin van mij heeft ook veel goodtimes nakomelingen gefokt en gekocht en verkocht en is ook weg van de goodtimes nakomelingen..om hun brave karakter zowel in de omgang als onde zadel.

van elke hengst hoor je zulke verhalen wel, gelukkig heeft elk paard ook een moeder(lijn) en een fokker die beide van grote invloed kunnen zijn op een veulen........

Ik blijf er bij dat goodtimes voor mij een hengst is die zeer allround fokt en een super karakter fokt!!!! voor mij is hij de beste nimmerdor zoon en vind het vreemd dat hij nog niet KEUR is bij het KWPN...

groet,

Sigrid

Oxbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:39

sigrid1182 schreef:
Ik blijf er bij dat goodtimes voor mij een hengst is die zeer allround fokt en een super karakter fokt!!!! voor mij is hij de beste nimmerdor zoon en vind het vreemd dat hij nog niet KEUR is bij het KWPN...

groet,

Sigrid

Goodtimes is, van de vele hengsten die Wiepke van de Lageweg heeft, een van zijn favorieten net als Wellington (heb ik eens in de BIT gelezen). Dat is denk ik ook niet voor niets!

Ik begrijp ook niet dat Goodtimes nog geen keur is, hij brengt zoveel (bovengemiddelde) goede gebruikspaarden èn keuringstoppers èn in de merrietesten scoren ze ook allemaal goed!

Als ik een goede merrie zou hebben, zou ik die, zolang als Goodtimes beschikbaar blijft, door Goodtimes laten dekken!
Maar nu maak ik dus 'gebruik' van een Goodtimes-ruin

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:04

CielitoLindo schreef:
Heeft zn 'periodes' zeg maar.

-Steiger periode
- Staak periode
- Loopt heerlijk periode
Kan ook erg lomp zijn in de omgang.
Tis maar net hoe zijn bui is denk ik.. Verder een schat van een dier zit absoluut geen kwaad in.

Mijn instructrice heeft ook een Goodtimes. Kan super lopen, maar wat een rotzak af en toe... Hij gaat echt steil overeind als het hem niet zint... Verder in de omgang heel rustig hoor.

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:20

Wij hebben bij ons op stal ook een Goodtimes gehad, verschrikkelijk paard...... kon goed lopen wilde dat alleen niet, die kende volgens mij echt alle trucjes die er bestaan Verward