Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GertJan schreef:Vrijwel iedereen zit in de leerfase, tenzij je geestelijke gesteldheid dat niet toelaat. Je wekt de suggestie dat in dit topic geen goed of slecht is, enkel de mening telt...
ceasario schreef:Waar is je eigen mening i.p.v. andere hun opmerkingen aan te halen?
Sebito"]
En waar is je vermogen antwoord te geven op een vraag in plaats van steeds maar weer een wedervraag te stellen?
Het boek "een paard in partjes" is een uitleg van de onderdelen, een goedgekeurde hengst een optelsom van vele onderdelen.
[/quote]
[quote="ceasario schreef:Ik heb mijn mening gegeven.
Dat het er weinig toe doet hoe de voeten er uit zien daar ze blijkbaar funktioneel genoeg zijn voor de selectiecommissie.
Verder heb ik de opmerking gemaakt over het kijken naar de knieen die gelijk in hoogte dienen te zijn. Wat ook altijd gedaan wordt door een commissielid op de eerste bezichtiging. Alleen is het jammer dat ze niet onder de voet kijken hoe de straal is t.o.v. verdeling in de voet is.
Sebito schreef:Dus jij vindt dat deze voeten allemaal bij een functioneel paard horen??
GertJan schreef:Wie zijn 'ze' en waarom is er over tien jaar weinig van hun mooie gangen over?