welke hengst op mijn merrie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:35

Mariek87 schreef:
Ik zei volgens mij zonet al, dat een kennis van mij
twee toppers van Sterntanzer
had staan, maar dat zijn nog jonkies.

Jonkies en toch toppers? Dan ben je de eerste die kan beoordelen dat het toppers worden. Dat het fijne paarden zullen worden oke, maar toppers Verward:? Dat zijn uitspraken die de meeste profs niet durven zeggen.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:36

Pipo schreef:
Jonkies en toch toppers? Dan ben je de eerste die kan beoordelen dat het toppers worden. Dat het fijne paarden zullen worden oke, maar toppers Verward:? Dat zijn uitspraken die de meeste profs niet durven zeggen.

Tsjah, goed, ik zal maar zeggen, het is een mening...
Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het toppers zullen worden, dat ligt natuurlijk mede aan de ruiter en evt. tussentijdse tegenvallers, maar ze hebben beide zéker de potentie!!!!!!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 20:19

ik geloof dat er een heel verhaal staat boven dit forum. over het discusieren en weet ik veel wat.

ik vraag hier om advies.. ik wil dus niet lezen wat de 1 vind van de wijze van fokken of noem maar wat van de ander.
iedereen ziet toppers in andere paarden.

wij hebben het geld niet, de sponsors niet en de connecties niet om in de topsport terecht tekomen.
het gaat hier om een toekomstig sportpaard wat leuk in het z enzo kan springen. hoger is leuk, maar de echte topsport is voor ons niet haalbaar, ook niet eens kwa tijd.
het zou mij eigenlijk een biet wezen welke hengst er op komt. als hij maar een goeie match is voor onze merrie.
we zijn niet van plan het veulen te verhandelen, dus een tophengst hoeft echt niet op zijn papier te staan.

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:45

Hej rian... Misschien is Odermus R wel wat... leuke schimmelhengst en heel Allround.. moet je ff kijken als het goed is is der een topic over..!!

Trouwens wel heel erg gaaf dat jullie Merel laten dekken..!! Hou me op de hoogte..!!!