fabienne schreef:Ik heb niet de stamboekregels doorgelezen, want die heb ik op dit moment niet bij de hand, maar ik kan me de eis van minimaal 68 voor exterieur niet zo herinneren
Fabienne, je twijfelt toch niet aan mij?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fabienne schreef:Ik heb niet de stamboekregels doorgelezen, want die heb ik op dit moment niet bij de hand, maar ik kan me de eis van minimaal 68 voor exterieur niet zo herinneren
Suzan1 schreef:Citaat:Welke verhoudingen inhet fundament bedoel je verder?
dan zal de foto toch vertekend zijn, ik vind de achterkant van de merrie te hoog tov de voorzijde(als ze vierkant zou staan, wordt haar achterkant nog hoger) en de rug knikt iets in.
Sall schreef:Hmmm... net KWPN gebeld, deze mevrouw was iets minder mededeelzaam...
Moest het scoringsformulier maar aan de oude eigenaar vragen, en aangezien de stamboek papieren nog niet waren overgeschreven op mijn naam, kon ze niets voor me betekenen.
Nou, dus nu weet ik nog niets meer.
Toch maar 73 euro er tegen aan gooien en lid worden van het KWPN...
Ik wil de oude eigenaar nooit zoveel lastig vallen, o.a. ivm het sterfgeval (al vind hij het wel altijd leuk om iets over Padaula te horen.)
MissHIS"]
[quote="Sall schreef:Hmmm... net KWPN gebeld, deze mevrouw was iets minder mededeelzaam...
Moest het scoringsformulier maar aan de oude eigenaar vragen, en aangezien de stamboek papieren nog niet waren overgeschreven op mijn naam, kon ze niets voor me betekenen.
Nou, dus nu weet ik nog niets meer.
Toch maar 73 euro er tegen aan gooien en lid worden van het KWPN...
Ik wil de oude eigenaar nooit zoveel lastig vallen, o.a. ivm het sterfgeval (al vind hij het wel altijd leuk om iets over Padaula te horen.)
Citaat:keuringsgebeuren heel wat meer voorstelt dan niet te dik en niet te mager en nette vlechtjes.