Sir Corland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:57

Aimee"]
[quote="Zannekin schreef:
Partout zelf misschien toevoegen? Zeer weinig nakomelingen maar toch GP ertussen.

Verward Welke nakomelingen van Partout lopen dan GP, of begrijp ik je verkeerd?
[/quote]

Monteverdi start dit jaar GP met Fie Skarsoe.
Partout heeft een 7-tal gekeurde zonen lopen. Ik ken z'n dekcijfers niet, weet dat hij al lang vreselijk sperma heeft.
Ook in wedstrijdlijsten (Pavo cup?) zie je af en toe eentje lopen: ik lees op een Duitse site 10-tal niveau S in Nederland?

Het is niet de bedoeling reklame te maken: wij hebben er een merrie van laten dekken, als ze nu niet drachtig is: hoe minder merries hij te bedienen heeft hoe liever Tong uitsteken .
Waardevol bloed toch met Donauwind nog zo ver vooraan.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 13:13

Zannekin schreef:
Partout zelf misschien toevoegen? Zeer weinig nakomelingen maar toch GP ertussen.
Gribaldi, Kostolany zelf (maar die had wel goeie springcijfers dacht ik?)

Wat zijn eigenlijk de Nederlandse dressuurhengsten? Gaat Sir Corland ooit een GP paard voortbrengen? Of is het gewoon een sporthengst?

(United heeft BTW wel lendenmechanisme of hangt die theorie af van wat de HK commissie heeft beslist?)

(United heeft BTW wel lendenmechanisme of hangt die theorie af van wat de HK commissie heeft beslist ?)
Ik heb het dier nog nooit zien lopen.
Vandaar dat ik er op basis van zulk een rapport er nooit mee zou dekken.

Wij gebruiken meestal hengsten uit Duitsland
Als ik een Leistungsklassehengst III zie kijk ik toch vlug verder
Als is ie in beweging toch goed.

Dus voor mij en dat is ook weer ieder persoonlijk, heb ik meer mijn hoop bij wijze van spreken op een bv. Sir Corland die een afst. rapport laat zien waar een fokker iets mee kan.
Waar ik van overtuigd ben dat daar je geopperd lendenmech. in zijn kinderen duidelijk aanwezig is.

Nogmaals:
Ieder zijn idee maar voor mij geen hengsten met onvoldoendes net zo min als het KWPN uit Duitsland alleen maar een hengst accepteerde van leistungsklasse I tenzij .......