Nieuwe foto's van Zinclaire (veel)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:57

Citaat:
Wat voor een afstamming?

De vader is Sir Sinclaire en vader van de moeder is Partout.

En ik heb Zinclaire net weer gezien op haar 4e levensdag en ik kan je vertellen dat er al een ietsiepietsie meer spek aan zit! Ze groeit gewoon met de dag !

Ik weet zeker dat er over niet al te lang tijd wel weer foto´s van dit mooie veulen geplaatst gaan worden Schijnheilig
(hint, hint Bonte...! Knipoog )

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:48

haha ik heb dr vandaag ook nog even bewonderd Haha!
Wat een schatje! En Partout is echt lief voor dr!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 23:19

dutchgirl schreef:
het is nuhalf drie s'nachts en ben net thuis.

Je hebt het lang uitgehouden daar. En je kon het natuurlijk niet laten om nog snel de foto's te bekijken Haha! Haha!

dutchgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:22

inderdaad zal ik je even verbeteren de moeder is TCN PARTOUT X WOLFGANG en de vader van dit veulen is SIR SINCLAIR.maar je zat wel in de buurt bonte.

dutchgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:32

vandaag ging het al veel beter met zinclaire vanmorgen even met mams in de binnenbak gedolt terwijl ons baasje de stal ging uitmesten.s'middags gingen ze naar buiten maar zinclair was nog een beetje onrustig weer de DA gebelt die kwam metteen even gevoelt zat nog steeds wat pek in de darmpjes waar ze nog een beetje last van had dus na een tijdje wikken en wegen toch besloten om te spoelen met parafine.maar omdat ze nog een klein neusje heeft moest hij wel een kleine sonde hebben dus de sonde werd via de neus naar de maag gebracht toen een halve liter parafine erin(zwaar op de maag) toen de sonde eruit mocht lag mevrouw alweer te slapen ook nog een pijnstiller in gespoten en vanavond was ze alweer een stuk levendiger dus ik kon met een gerust hart naar huis.hopenlijk morgen geen nieuw avondtuur