Ursa is bevallen (paard in huis)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:09

Myrddin schreef:
In de buurt van het huis is een weitje en daar wordt Ursa een paar keer per dag uitgelaten. En nu is er dus een veulentje geboren.

Ze komen dus wel een paar keer per dag buiten maar wat moet ik mij voorstellen van het "uitlaten" van een paard met een veulen?

Ik vind dit dus echt niet kunnen, een paard (met veulen) misbruiken om je zin te krijgen, getverdemme, ziek gewoon Misselijk

labe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 13:50

Ik las net in de krant dat merrie met veulen over een dag of 10 naar een weilandje verhuizen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 13:55

Imo nog steeds 10 dagen te laat

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 14:13

Laat de DB hier eens iets aan doen i.p.v. al die aandacht via kranten en het nieuws Boos!
Niet te geloven dat mensen dit wel vinden kunnen....

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:05

nano schreef:
euhm..een gemideld paard staad in een box van 3 bij 3 komen mischien 1 uurtje per daguit hun stal en worden hart aan het werk gezet dat betekend dat dat beesje 23 uur geen stap kan verzeten en een gemidelde paard ziet zijn hele leven geen gras spriet omdat de eigenaar zo nodig een binne bak wil.dit paardje heeft een zeer ruime stal krijgt genoeg aandacht ziet het dag licht daar mee bedoel ik dat hij zijn kop naar buiten kan doen (wat in veel stalen niet mogelijk is)daar bij word het paardje op minstens 3 keer perdag er uit gehaald en mag lekker uren op dat gras veldje grazen..kort om die paardje is gelukig, gelukiger dan een gemidelde manege paard of een paard op een pension stal. suc6 veder

amen helemaal mee eens! En het is echt een lief veulentje