myrthe heeft wel foto's gemaakt met een digi, dus als het me lukt zal ik die zo gauw mogelijk plaatsen!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
myrthe heeft wel foto's gemaakt met een digi, dus als het me lukt zal ik die zo gauw mogelijk plaatsen!! 
ienna schreef:nou donderdagavond is het weer niet gelukt, ze slaat de hengst nog steeds van dr af.. gistermiddag is hij nog n keer geweest maar weer niet gelukt dus nu 2weken wachten op de volgende hengstigheid....
tja ik ben niet eens blond
Miekjuh schreef:op mn stage staat er nu ook 1 van Olshen en voor een tijdje terug heeft er nog 1 gestaan..
Dat gedrocht dat er nu nog staat, is echt een apekop.. echt 'fjord'.. heel klein, dik, en jammer genoeg lange manen.. ze is nog maar 4 maar ziet er serieus uit als een paard van 10, die hoogdrachtig is
Dat paardje die nu al weg is was een schat van een dier, was net 4 maar deed absoluut geen vlieg kwaad, zag er mooi uit, echt een chique typje..
Olshen zelf, tja.. het is gewoon niet mijn type, vind m te iel voor fjord, maar ja dat is wel wat het stamboek tegenwoordig graag wil zien, en voor een grove merrie is het natuurlijk wel een oplossing..
Hij heeft wel super gangen, weet niet of je m op de HK op hebt gezien.. hij kan nl ook super slidings maken